// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی Night Driver به دست آتاری برای پلتفرم موبایل بازسازی شد

کمپانی آتاری بازی قدیمی و ریسینگ خود یعنی Night Driver را برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون بازسازی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی Atari نسخه جدیدی از بازی قدیمی و ریسینگ خود یعنی Night Driver را که بیش از ۴۰ سال عمر دارد، در دسترس کاربران قرار داد. نسخه جدید این بازی آرکید که با همان نام Night Driver معرفی شد، برای دستگاه‌های آیفون و اندروید منتشر شده است.

بازی Night Driver جدید هم‌اکنون در فروشگاه‌های اپل اپ استور و گوگل پلی برای ریجن کانادا به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play قابل دانلود است. هنوز سازندگان تاریخ انتشار این بازی را در مناطق دیگر مشخص نکرده‌اند.

به نقل از پستی که سازندگان منتشر کرده‌اند بازی جدید Night Driver شامل اتومبیل‌های مختلفی است که کاربران می‌توانند رانندگی آنها را در جاده‌های تاریک با اتمسفری ویژه بر عهده بگیرند. آتاری از وجود تنظیمات شخصی‌سازی و ارتقا عملکرد اتومبیل در این بازی خبر داد و به ویژگی‌های دیگری همچون مناطق خیره‌کننده در آن نیز اشاره کرد. همچنین در بخشی دیگر کاربران می‌توانند اتومبیل خود را در حالت ۳۶۰ درجه مشاهده کنند.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از بازی جدید آرکید خود منتشر کردند که با نور‌های نئونی با حال‌و‌هوای تریلر‌های دهه ۸۰ طراحی شده است. همچنین در ادامه می‌توانید به عکسی از این بازی نگاهی بیندازید.

night driver

گفتنی است که بازی مذکور در استودیو انگلیسی گیمهالیک (Gameholic) توسعه یافته است.

اولین نسخه بازی Night Driver در سال ۱۹۷۶ میلادی روی دستگاه‌های آرکید عرضه شد. با توجه به استاندارد‌های امروزی، بازی از مکانیزم ساده‌ای برخوردار است که در آن کاربران با داشتن پس‌زمینه‌ای تاریک در بین خطوطی رانندگی می‌کردند. دستگاه‌های آرکید قدیمی این بازی از طراحی جالبی برخوردار بود که می‌توانست در آن زمان حس رانندگی را به کاربران القا کند.

بازی Night Driver در سال ۱۹۸۷ برای آتاری 2600 پورت شد و با داشتن رنگ‌های مختلف و ویژگی‌های اضافه توانست در آن زمان از رقیبان خود جلو بزند.

بازی اندروید و آیفون Night Driver هم‌اکنون در دسترس است و در ادامه می‌توانید تریلر زیبای آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد نسخه بازسازی شده این بازی آتاری با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده