// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

یک بخش Co-Op جدید به بازی Metal Gear Survive اضافه خواهد شد

شرکت کونامی به زودی یک بخش جدید با محوریت همکاری چند نفره به نام Rescue Mission برای بازی Metal Gear Survive عرضه خواهد کرد.

بازی Metal Gear Survive در اوایل این هفته منتشر شد و شرکت Konami نیز از برخی نقشه‌هایش برای آینده‌ی این بازی رونمایی کرد که یک بخش برای مراحل جدید به صورت Co-Op خواهد بود که شامل ماموریت‌های مبنی بر نجات افرادی خاص است و در ماه آینده به بازی افزوده خواهد شد.

این ماموریت‌های جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که علاوه بر همکاری کردن تنها برای کاوش جهان بازی و تکمیل مامورت‌های Salvage، راه‌های تعامل و همکاری دیگری هم با یکدیگر داشته باشند. این مراحل شامل حمله به قلمروی دشمن توسط شما و تیم همراه‌تان است که باید یک سرباز را نجات دهید. با توجه به گفته‌های ناشر بازی، سطح کاملا جدیدی از همکاری میان بازیکنان برای انجام این ماموریت‌ها لازم است که فراتر از همکاری مورد نیاز برای مراحل Salvage خواهد بود. اما شرکت کونامی هم توضیح مختصری با همین مضموم در مورد این مراحل جدید منتشر کرده است.

Metal Gear Survive

این ماموریت‌های جدید در ماه مارس (فروردین) به بازی اضافه خواهند شد. در عین حال Konami اعلام کرده که ماموریت‌های روزانه جدیدی هم بر مبنای مراحل همکاری کنونی هم اضافه خواهد شد که با پاداش‌های بیشتر و آیتم‌های تزئینی خاص ارائه می‌شود. یکی از این مراحل نبرد HellFire نامیده می‌شود که در آن تمامی دشمنان به صورت شعله‌ور به شما حمله می‌کنند. همچنین در این راستا یک سری مراحل به صورت هفتگی به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Metal Gear Survive که دارای خرید درون برنامه‌ای است هم اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی در دسترس قرار دارد و برای اجرای آن به اتصال دائم اینترنت نیاز است.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده