نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی موبایل Ghostbusters World معرفی شد

طی کنگره‌ی Google Mobile World در شهر بارسلونا اسپانیا، نسخه‌ی جدید از سری بازی Ghostbusters بر پایه‌ی ویژگی‌های واقعیت افزوده برای اندروید و آيفون معرفی شد.

بازی اندروید و آیفون Ghostbusters World یک بازی موبایل بر پایه‌ی قابلیت‌های واقعیت افزوده (AR) است که در آن بازیکن‌ها با استفاده از دستگاه‌‌های هوشمند خود به شکار انواع و اقسام اشباح و ارواح خواهند پرداخت؛ درست مانند بازی Pokemon GO که در سال ۲۰۱۶ میلادی برای تلفن‌های هوشمند منتشر شد. بازی Ghostbusters World برای اندروید و iOS در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد؛ اگرچه هنور تاریخ انتشار و قیمت آن به‌صورت دقیق مشخص نشده است. اطلاعات بیشتر در مورد بازی در طی رویداد Game Developers Conference ماه آینده منتشر خواهد شد. می‌توانید تیزر تریلر رسمی بازی آيفون Ghostbusters World را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

در بازی Ghostbusters World، بازیکن‌ها توانایی مبارزه یا به‌دام انداختن صدها شبح متفاوت از ابعاد مختلف مجموعه‌ Ghostbusters شامل فیلم‌ها، شوهای تلوزیونی، کتاب‌های کامیک، تم پارک‌ها و همچنین بازی‌های ویدئویی را خواهند داشت. در Ghostbusters World همچنین اشباح جدیدی برای رویارویی وجود خواهند داشت که اختصاصا برای این اثر طراحی شده‌اند. 

استودیو نسکت ایج (Nextage) وظیفه‌ی ساخت بازی Ghostbusters World را به‌عنوان بخشی از همکاری مابین شرکای ناشر از قبیل FourThirtyThree Inc و Sony Pictures Entertainment و Ghost Corps به‌عهده خواهد داشت. بازی Ghostbusters World همراه با یک دمو در کنگره‌ی Google Mobile World به‌عنوان بخشی از رونمایی هدست واقعیت افزوده‌ی کمپانی گوگل (ARCore)، معرفی شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده