// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

برخی ویژگی‌های آپدیت جدید بازی Destiny 2 با تاخیر همراه شد

انتشار برخی از ویژگی‌های آپدیت بازی Destiny 2 از سوی استودیوی Bungie با تاخیر مواجه شد. این تغییرات در سری آپدیت‌های Development Roadmap ایجاد شده است.

آپدیت جدید بازی Destiny 2 که قرار بود در طی هفته‌ی آینده منتشر شود، حالا با تاخیر روبه‌رو شده است. استودیوی Bungie اعلام کرد که تعدادی از ویژگی‌های جدید این آپدیت در تاریخ دیگری منتشر خواهند شد. بانجی علت این کار را زمان‌ بردن بیش از حد انتظار طراحی سلاح‌ها و آیتم‌های جدید اعلام کرده است. این تاخیر در بخش Nightfall Strikes و جوایز ویژه‌ی این بخش بوده، ولی نهایتا این بخش و دیگر ویژگی‌های آن در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ (۲۷ مارس) همراه با آپدیت 1.1.4 عرضه خواهد شد.

همچنین تغییرات در تجهیزات خاص بازی هم قرار بود با آپدیت ۱.۱.۴ عرضه شود، ولی به خاطر تاخیرات دیگر بخش‌ها، بانجی تصمیم گرفته تا این ویژگی‌ را در آپدیت بزرگ ۱.۲.۰ قرار دهد و همزمان با شروع فصل سوم بازی، آن را منتشر کند. از ویژگی‌های جدید این بروزرسانی، اضافه شدن حالت Prestige به بخش Eater of Worlds، افزایش فضای Vault و مسابقه‌های خصوصی است.

destiny-2-development-roadmap

بروزرسانی ۱.۱.۳ هم چندین نشان جدید، امتیازات Nightfall، توانایی دیدن اعضای Fireteam در نقشه‌ی بازی و در نهایت بخش گفت‌وگوی عمومی (مخصوص پلتفرم کامپیوتر) را به بازی اضافه خواهد کرد. این بروزرسانی هم در تاریخ ۸ اسفند (۲۷ فوریه) منتشر می‌شود.

در نهایت رویداد Faction Rally هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در حال رخ دادن است. در این رویداد تعدادی سلاح جدید وجود دارد. با پیروزی در این رویداد، اسلحه‌ی مخصوص هر فرقه در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده