نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Street Fighter IV: Champion Edition برای اندروید منتشر شد

کمپانی کپکام بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition را برای اندروید نیز منتشر کرد.

کمپانی کپکام در بهمن‌ماه امسال اعلام کرد که بازی Street Fighter IV: Champion Edition را برای اندروید نیز منتشر خواهد کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که این بازی از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است. این نسخه تا حد زیادی مشابه نسخه iOS بازی است که در تیرماه منتشر شد و شامل سه کاراکتر قابل بازی جدید که با بروزرسانی‌های پس از انتشار به بازی راه یافت، خواهد بود. با این حال نسخه اندروید بازی تفاوت‌هایی نیز با نسخه iOS دارد که از میان آنها می‌توان به وجود کاراکتر انحصاری و جدید «دان هیبیکی» اشاره کرد.

تفاوت دیگر نسخه اندروید بازی Street Fighter IV: Champion Edition با نسخه iOS به مدل پرداخت آن مربوط می‌شود. در نسخه iOS شاهد مدل «یکبار پرداخت کن و بازی کن» هستیم که برای تجربه بازی باید همان ابتدا مبلغ ۴.۹۹ دلار را پرداخت کرد، اما در نسخه اندروید می‌توان قبل از خرید به صورت محدود به تجربه بازی اقدام کرد. نسخه اندروید بازی در ابتدا کاراکتر ریو را به عنوان کاراکتر قابل بازی و کاراکترهای چان لی، گایل و زنگیف را به عنوان دشمن در دسترس قرار می‌دهد و پس از آن بازیکنان می‌توانند از طریق «خرید درون برنامه‌ای» و با قیمت ۴.۹۹ دلار بازی خود را به نسخه کامل ارتقا دهند. این ایده بسیار خوبی است که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا قبل خرید نسخه کامل به تجربه بازی اقدام کنند، اما این مدل نقدهای منفی بعضی از کاربران را نیز به دنبال داشته است که از نحوه کار این مدل اطلاعی ندارند. این دسته از بازیکنان گمان می‌کنند که این بازی یک اثر تماما رایگان بوده که آنها برای خرید آن فریب خورده‌اند.

Street Fighter IV: Champion Edition

تفاوت دیگر این نسخه با نسخه iOS این است که ظاهرا نسخه اندروید با برخی از دستگاه‌ها سازگار نیست که این موضوع حتی شامل حال برخی از دستگاه‌های جدید نیز می‌شود. بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition در واقع نسخه ارتقا یافته بازی Street Fighter IV است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، اما این بازی پس از گذشت این سال‌ها همچنان سرگرم‌کننده است. این بازی موبایل همچنین دارای بخش چندنفره است که از طریق وای-فای می‌توان به تجربه آن پرداخت یا از طریق مسابقات آفلاین به مبارزه با هوش مصنوعی مشغول شد.

شما می‌توانید بازی Street Fighter IV: Champion Edition را هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده