// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

الکترونیک آرتز: ریمستر Burnout Paradise خرید درون برنامه ای ندارد

به نظر می‌رسد که ریمستر بازی Burnout Paradise از خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و قرار دادن بازی در بخش «خرید درون برنامه ای» پلی‌استیشن اشتباه بوده است.

بازی محبوب و قدیمی Burnout Paradise به تازگی ریمستر شده و جان تازه‌ای گرفته است. اما حاشیه‌هایی بازی را احاطه کرده است؛ چرا که توزیع‌کننده‌ی آن شرکت EA است و حالا موضوع داشتن گزینه‌ی خرید درون‌برنامه‌ای گریبان‌گیر بازی شده است. الکترونیک آرتز که همچنان به خاطر خرید درون‌برنامه‌ای نامنصفانه‌ی بازی Star Wars Battlefront II، مورد انتقاد جامعه‌ی گیمرها است، اعلام کرد که Burnout Paradise از خرید درون‌برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند. البته باز هم خریدهای درون‌برنامه‌ای به بازی Star Wars Battlefront II بازخواهد گشت.

پس از اعلام کردن نسخه‌ی ریمستر بازی، سونی بازی را در فهرست بازی‌های دارای خرید درون‌برنامه‌ای فروشگاه پلی‌استیشن قرار داد و تعدادی از طرفداران این بازی متوجه آن شدند و از EA انتقاد کردند. با این که همچنان این پیغام در صفحه‌ی بازی وجود دارد، الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی خرید درون‌برنامه‌ای ندارد و ثبت بازی در این فهرست یک اشتباه بوده است.

نسخه‌ی ریمستر بازی Burnout Paradise شامل چند بسته‌ی الحاقی است که در زمان عرضه‌ی بازی منتشر شده‌اند. این بسته‌های الحاقی Big Surf Island ،Party Pack ،Boost Special ،Burnout Bikes ،Legendary Cars، آپدیت Cagney، اسباب‌بازی‌ها و در آخر پک Cops & Robbers هستند. تمام بسته‌های الحاقی همراه با نسخه‌ی اصلی عرضه می‌شود و به قیمت ۴۰ دلار روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به فروش خواهد رسید. البته بازی روی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس، با کیفیت 4K و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

زمان عرضه‌ی بازی برای کنسول‌ها، ۲۵ اسفند (۱۶ مارس) بوده و این در حالی است که نسخه‌ی کامپیوتر در زمان دیگری از سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده