نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

آپدیت جدیدی برای نسخه نینتندو سوییچ بازی DOOM منتشر شد

کمپانی بتسدا سافتورکس اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی برای بازی DOOM در نینتندو سوییچ منتشر کرده است.

مدتی است که بازی DOOM در کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است و اگر کشتن شیاطین جذابیت خود را در طول هفته‌های گذشته برای شما از دست داده، بروزرسانی جدید نسخه نینتندو سوییچ باید راه‌های جدید و سرگرم‌کننده‌ای را برای نابود کردن شیاطین پیش روی شما قرار دهد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Bethesda Softworks یک بروزرسانی جدید را برای نسخه نینتندو سوییچ بازی DOOM منتشر کرده است که قابلیت‌های بزرگی نظیر کنترل‌های حرکتی برای هدف‌گیری دقیق‌تر در حالت دستی را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

کمپانی بتسدا سافتورکس توضیح داد که در کنار قابلیت کنترل‌های حرکتی، یک سیستم جدید را به حالت چندنفره بازی اضافه کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد ساده‌تر از قبل به گروه‌ها ملحق شوند و با یکدیگر به جستجوی مسابقات اقدام کنند. در نهایت، آیکون صفحه اصلی بازی در منوی سوییچ ظاهر جدیدی به خود گرفته است تا نشان‌دهنده باکس آرت بازی باشد و همچنین بروزرسانی جدید شامل برخی از تغییرات در سطح فنی نظیر تعدیل رزولوشن، رفع مشکل بیرون پریدن از بازی، بهینه‌سازی CPU و موارد دیگر می‌شود.

در حال حاضر بازی DOOM در نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

جدیدترین بازی از سری DOOM که یک ریبوت به شمار می‌رود، یکی از درگیر کننده‌ترین بازی‌هایی است که تجربه خواهید کرد. تنوع بالای اسلحه‌ها، موجودات شیطانی و اهریمنی بی‌اعصاب و همچنین سرعت و خشونت بالا از مواردی هستند که اکثر گیمرها به دنبال آن هستند. تمامی موارد منفی ذکر شده چیزهایی نیستند که ارزش اصلی بازی را کاهش دهند؛ اما این موارد مسائلی هستند که اگر در ساخت این بازی رعایت می‌شد، مطمئنا با یک DOOM تمام عیار رو به رو می‌شدیم. آیا این بازی ارزش این همه صبر را داشت؟ بله و بدون شک ارزش تجربه کردن را دارد.

شما می‌توانید جزئیات این بروزرسانی را در منبع خبر مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده