نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

سومین نقشه بازی PlayerUnknown's Battlegrounds طی چهار ماه آینده منتشر می‌شود

طبق اعلام سازندگان PlayerUnknown's Battlegrounds، سومین نقشه این بازی طی چهار ماه آینده منتشر خواهد شد. 

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر به شمار می‌رود، فعلا فقط دو نقشه دارد که اولی Erangel نام داشته و در روسیه است و دومی هم با نام Miranmar مرتبط با آمریکا است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر اعلام کرده‌اند که طی چهار ماه آینده، سومین نقشه بازی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعاتی از این نقشه و جزییات آن منتشر نشده اما استودیو بلوهول وعده داده که در ماه آینده میلادی یک توضیح کلی از آپدیت‌های پیش روی بازی ارائه خواهد کرد که در آن، به جزییات سومین نقشه بازی هم اشاره می‌شود. 

در حالی که در دوران Early Access بازی PUBG آپدیت‌های مختلفی در فاصله زمانی کم برای این اثر منتشر می‌شدند، پس از انتشار نسخه اصلی سرعت انتشار آپدیت‌ها تا حد چشم‌گیری پایین آمده و همین هم باعث شده تا کمی تعداد کاربران بازی با کاهش رو‌به‌رو شود. استودیو Bluehole یکی از اصلی‌ترین دلایل این کاهش سرعت انتشار آپدیت‌ها را تمرکز روی بن کردن کاربران متقلب بازی عنوان کرده است. این استودیو در این مورد گفت:

از اوایل سال جاری، روند آماده‌سازی یک سری از آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید بازی کُند شده است و دلیل آن، تمرکز ما روی اعمال تغییرات ضد تقلب در بازی است. البته مسائل دیگری هم در این امر دخیل هستند که باعث شده‌اند نتوانیم تا به الان، جزییات زیادی از برنامه‌هایمان برای بازی در سال ۲۰۱۸ ارائه کنیم. با این حال از تمام طرفداران می‌خواهیم که شرایط ما را درک کنند و به آن‌ها وعده می‌دهیم که در آینده نزدیک از محتویات بسیار جذابی که برای بازی تدارک دیده‌ایم، رونمایی کنیم. این محتویات شامل موارد جدیدی خواهند بود که به تجربه بهتر این بازی بتل رویال کمک می‌کنند و همچنین یک سری بهبودها در گیم‌پلی بازی نیز اعمال خواهند شد تا تجربه این اثر بیش از پیش واقع‌گرایانه باشد. 

به هر حال بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یکی از جذاب‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر به شمار می‌رود ولی اگر سازندگان نتوانند به مرور زمان نقشه‌ها و محتویات جدیدی برای آن منتشر کنند، با افت شدید کاربران رو‌به‌رو خواهد شد؛ مخصوصا که در نقطه مقابل بازی بتل رویال Fortnite به سرعت توسط اپیک گیمز با محتویات جدیدی آپدیت می‌شود و همین هم باعث شده تا شاهد رشد بسیار زیاد کاربران این بازی طی چند وقت اخیر باشیم. 

بازی پابجی از زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرده بود و برای آشنایی بیش‌تر با آن، می‌توانید بررسی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را در زومجی بخوانید که خلاصه آن به شرح زیر است:

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده