نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

جدایی بنیان گذاران استودیو سازنده بازی Call of Duty: WWII

مایکل کاندری و گلن اسکوفیلد، دو بنیان‌گذار اسلج‌همر گیمز اخیرا از این استودیو جدا شده‌اند تا سمتی جدید در اکتیویژن برعهده بگیرند.

استودیو اسلج‌همر گیمز سال گذشته با ساخت بازی Call of Duty: WWII شرایط خوبی را تجربه کرد. با این حال جدید‌ترین اخبار بازی پیرامون این استودیو، نه به نسخه جدید کالاف دیوتی، بلکه به جدا شدن بنیان‌گذاران آن مربوط می‌شود. بر این اساس مایکل کاندری و گلن اسکوفیلد، دو بنیان‌گذار این استودیو که نزدیک به ۱۰ سال در آن حضور داشته و فعالیت می‌کردند، از این استودیو جدا شده‌اند تا یک سمت جدید را در کمپانی اکتیویژن برعهده بگیرند.

پس از جدا شدن مایکل کاندری و گلن اسکوفیلد، آرون هلون، عضو قدیمی و باتجربه استودیو به عنوان مدیر جدید آن منصوب شده است. اکتیویژن با انتشار بیانیه‌ای از مایکل کاندری و گلن اسکوفیلد بابت زحمت‌هایشان در استودیو Sledgehammer Games تشکر کرده است.

استودیو اسلج‌همر گیمز در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و در ابتدا، ایده‌هایی برای ساخت یک نسخه سوم شخص از کالاف دیوتی در جنگ ویتنام داشت. با این حال اولین فعالیت آن‌ها در این سری کمک به استودیو اینفینیتی وارد در توسعه بازی Call of Duty: MW3 بود و پس از آن هم این استودیو سراغ ساخت نسخه Advanced Warfare رفت و آخرین بازی آن‌ها در این سری هم Call of Duty: WWII بود که سال گذشته منتشر شد و اسلج‌همر گیمز در حال حاضر روی بسته‌های الحاقی آن کار می‌کند.

بنیان‌گذاران این استودیو پیش از ملحق شدن به اسلج‌همر گیمز در ویسرال گیمز نیز باهم حضور داشته و همکاری می‌کردند. گلن اسکوفیلد در کنار فعالیت در امر بازیسازی یک نقاش هم به حساب می‌آید و نقاشی‌هایی از چهره افرادی چون باراک اوباما یا گاندلف از سری ارباب حلقه‌ها کشیده است. او پس از جدا شدن از اسلج‌همر در بیانیه خود اعلام کرده که نتوانسته درخواست اکتیویژن مبنی بر حضور در روند توسعه یک سری بازی با ایده‌های جدید را رد کند و به همین دلیل هم این استودیو را ترک کرده است.

کاندری نیز در بیانیه‌ای مجزا حضور در اسلج‌همر گیمز را بهترین تجربه دوران زندگی خودش معرفی کرده و گفته که هیجان زیادی برای فصل جدیدی از دوران فعالیت حرفه‌ای خودش دارد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که این دو بازیساز قدیمی و باتجربه در نهایت در کدام پروژه آینده اکتیویژن حضور خواهند داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده