نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

Street Fighter 5 یک بازی شگفت انگیز و متفاوت خواهد بود

بازی Street Fighter 5 دنباله‌ای برای سری محبوب و مشهور Street Fighter است که مانند صبح روز بعد اجتناب ناپذیر است و چیزی خواهد بود که کسی انتظارش را نخواهد داشت. یوشینوری اونو، تولیدکننده این سری از شگفت‌انگیز بودن نسخه پنجم بازی می‌گوید.
Street Fighter 4 درباره احیای یک شوق و علاقه بود و Street Fighter 5 این شوق را گسترش خواهد داد
بازی Street Fighter 4 برای مدت ۷ سال در دست تکامل و توسعه بود و موفقیت آن، چیزهای بزرگی را برای نسخه بعدی آن به همراه خواهد داشت. یوشینوری اونو، تولید کننده سری محبوب و معروف سبک مبارزه‌ای در مصاحبه‌ای با نشریه اِج گفت:
با Street Fighter 5 ما این فرصت فوق‌العاده را داریم تا محصولی با ابعاد بزرگ‌تر تولید کنیم. نسخه قبلی بازی، همه تجربیات به دست آمده از سری Street Fighter را در خود جای داده بود. حالا ما در صدد این هستیم تا آن را بیشتر توسعه دهیم و کاری کنیم که پیش از این انجام نشده است. بنابراین ما در فکر تولید چیزی هستیم که کسی انتظارش را ندارد. این بازی در حین آن که برای بازیکنان و طرفداران Street Fighter ارائه خواهد شد، بازیکنان جدیدی را نیز به سوی تجربه این سری خواهد کشید.
اونو در ادامه صحبت‌های خود گفت:
بازی Street Fighter 4 درباره احیای یک شوق و علاقه بود و حالا نسخه پنجم این سری می‌خواهد این شوق و علاقه را بزرگ‌تر کند و گسترش دهد.
متن کامل مصاحبه اونو با نشریه اِج درباره بحث‌و‌گفتگو در مورد نقطه آغاز پروژه و استعداد اونو به عنوان یک مرشد برای بالابردن خلاقیت در توسعه است اما یکی از نکاتی که در این مصاحبه خودنمایی می‌کند، نحوه واکنش نشان دادن اونو به بازخوردها است. وی در این‌باره عنوان کرده است:
من در این چند سال یاد گرفته‌ام که همیشه نیاز نیست به بلندترین صدا گوش دهید. گاهی اوقات، خیل عظیمی از بازیکنان درباره بازی اظهار نظر نمی‌کنند. پس نکته اصلی و کلیدی این است که با این افراد در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنیم، آن‌هایی که نمایان نمی‌شوند تا ما بازخوردها و صحبت‌هایشان را گوش دهیم.
Street Fighter 5 بهار سال آینده برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. نکته دیگر این است که مخاطبان هر دو پلتفرم می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. هنوز عرضه این بازی برای ایکس‌باکس وان مشخص نیست. برداشت زومجی: یوشینوری اونو را می‌توان یکی از پراستعدادترین و اثرگذارترین افراد صنعت بازی‌های ویدیویی قلمداد کرد. این موضوع را می‌توان با نگاهی بر موفقیت بازی Street Fighter 4 و کارنامه کاری او اثبات کرد. به هر حال زمان این مصاحبه و مصادف شدن آن با روز قبل از عرضه بازی Mortal Kombat X تصادفی نیست. این‌که اونو در این زمان با نشریات مصاحبه می‌کند و این چنین با شوق فراوان راجع به بازی قبلی و البته شگفت‌انگیز بودن نسخه بعدی صحبت می‌کند می‌تواند نشان از رقابت داغ میان بازی‌های مبارزه‌ای داشته باشد. اگرچه مورتال کامبت ایکس فردا عرضه می‌شود، Street Fighter 5 سال آینده روانه بازار خواهد شد و هنوز اطلاعات زیادی از شماره هفتم بازی مبارزه‌ای تِیکِن در دسترس نیست اما بازی‌های سبک مبارزه‌ای هر چند سال یک بار تکرار می‌شوند و صحبت‌های اونو نیز می‌تواند یک روز قبل از عرضه بازی رقیب، نام بازی او را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد. نظر شما دراین‌باره چیست؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده