نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

لاک‌ پشت‌ های نینجا به جمع مبارزان بازی Injustice 2 اضافه شدند

کاربران می‌توانند از حالا به تجربه مبارزه با لاک‌پشت‌های نینجای دوست‌دار پیتزا در بازی Injustice 2 بپردازند.

هفته گذشته بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر اولین تریلر گیم‌پلی مبارزان جدید بازی Injustice 2 یعنی لاک‌ پشت‌ های نینجا را منتشر کرد و نحوه مبارزه آنها را به نمایش در آورد. از آن‌جایی که هر یک از این لاک‌پشت‌ها در مبارزه شگفت‌انگیز و عالی به نظر می‌رسیدند، طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه آنها در بازی بودند. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکنان از حالا می‌توانند در بازی Injustice 2 با لاک‌پشت‌های نینجا به مبارزه بپردازند.

دارندگان نسخه Ultimate Edition بازی Injustice 2 و دارندگان فایتر پک سوم بازی از امروز می‌توانند لاک‌پشت‌های نینجا را در بازی دانلود کنند. همچنین کسانی که می‌خواهند لاک‌پشت‌های نینجا را به صورت یک DLC جداگانه خریداری کنند، باید تا تاریخ یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) منتظر بمانند.

بازیکنان برای دسترسی به تمام لاک‌پشت‌های نینجا یعنی لئوناردو، رافائل، داناتلو و مایکل‌آنجلو باید یکی از سلاح‌های آنها را برای تغییر Loadout کاراکترها به کار گیرند. در تورنمنت‌ها و حالت‌های آنلاین که Loadoutها قابل استفاده نیست، هر لاک‌پشت را می‌توان به صورت جداگانه از صفحه انتخاب کاراکترها برگزید.

در Fighter Pack سوم بازی علاوه بر لاک‌پشت‌های نینجا شخصیت‌های اتم و انچنترس نیز وجود دارند که پیش از این به جمع مبارزان بازی اضافه شدند. در حال حاضر بسته الحاقی دیگری برای بازی معرفی نشده است و بازی مبارزه ای Injustice 2 به همراه هر یک از کاراکترهای اضافی آن در ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Injustice 2 یکی از پرمحتواترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر است که طرفداران سری بازی‌های مبارزه‌ای را می‌تواند مدت‌ها سرگرم کند. قهرمان‌ها و ضد‌قهرمان‌ها با جزئيات عالی، بخش داستانی غنی و حالت‌های مختلف همچون مولتی‌ورس، این بازی مبارزه‌ای را به یک اثر بی‌نقص و باارزش تبدیل کرده است. اینجاستیس 2 نه‌تنها یک اثر فوق‌العاده برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای و دنیای دی‌سی است، بلکه افرادی را که قصد دارند برای اولین بار پا به دنیای این سبک بگذارند نیز برای تجربه آن دعوت می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده