// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

آپدیت جدید بازی Need for Speed Payback حالت جدیدی را به آن اضافه می‌کند

استودیو Ghost Games آپدیت جدید بازی Need for Speed Payback را منتشر کرد که حالت جدید Alldrive: Hangout را ضمیمه خود کرده است.

اوایل سال جاری میلادی، استودیو گوست گیمز (Ghost Games) اعلام کرد که حالت جدیدی را به بازی جهان باز و ریسینگ خود یعنی Need for Speed Payback اضافه خواهد کرد. حالت یاد شده به همراه آیتم‌های جدید و برخی بهبود‌ها هم‌اکنون از طریق آپدیتی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است.

حالت یاد شده که Alldrive: Hangout نام دارد به کاربران اجازه می‌دهد به طور آزادانه در دنیای این بازی یعنی Fortune Valley گشت و گذار کنند و لذت ببرند. سازندگان با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی خود گفتند که حالت جدید جایی است که کاربران می‌توانند به همراه دوستان خود به آن ملحق شوند و در حالی که در دنیای آن پرسه می‌زنند، تزئینات اتومبیل خود را به رخ همدیگر بکشند و تصاویری نیز از آن ثبت کنند.

need for speed payback

در کنار حالت Alldrive: Hangout، آپدیت یاد شده آیتم تازه‌ای در قالب بسته‌های Catch-up به بازی اضافه کرده است. آیتم‌های مذکور برای سرعت بخشیدن به پیشرفت شما در بازی در نظر گرفته شده است. بسته‌های یاد شده در سه نوع مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است که شامل لول ۶، لول ۱۱ و لول ۱۶ می‌شود. آیتم‌های جدید پس از رسیدن به بخشی از کمپین بازی در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند به واسطه پول داخل بازی برای خریداری کردن آن اقدام کنند. بسته لول ۶ با قیمت ۷۱ هزار و ۴۰۰، بسته لول ۱۱ با قیمت ۱۳۱ هزار و بسته لول ۱۶ نیز با قیمت ۱۸۰ هزار به فروش می‌رسد.

استودیو گوست همچنین انواع مختلف و جدیدی از Underglow و Tire Smoke را به بازی اضافه کرده است و همچنین کاربران می‌توانند کارت‌های Speed را که هنوز از آنها استفاده نکرده‌اند، به فروش یا مبادله برسانند. در انتها، بروزرسانی یاد شده بهبود‌هایی را در بخش Snapshot Pro بازی اعمال کرده است و حال مقدار فاصله دوربین از ماشین افزایش یافته است. همچنین قابلیت عکاسی هم‌اکنون در مواقع ویران شدن اتومبیل در حالت Snap نیز دیده می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از آپدیت جدید بازی Need For Speed: Payback می‌توانید به وب‌سایت رسمی EA مراجعه کنید. بازی مذکور در نوامبر ۲۰۱۷ برای PS4، Xbox One و کامپیوتر منتشر شد و در زومجی نمره ضعیف ۴ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

پس از ویدیو‌های خوبی که استودیو گوست برای بازی Payback منتشر کرد، انتظار کاربران را برای این اثر بیشتر کرد. اما پس از انتشار آن، این اثر به یک بازی بد و غیر قابل تحمل تبدیل شد. مشکلات متعددی همچون گرافیک، داستان و شخصیت‌پردازی از دیگر مشکلات ریز و درشتی بود که توانست این مجموعه دوست داشتنی را چندین پله به عقب بازگرداند. با وجود پیشرفت چشمگیر بازی‌هایی همچون Forza Horizon 3، بازی نید فور اسپید با این وضعیت چیزی جز خدشه دار کردن این مجموعه را به همراه نداشته است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده