// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

بازی Let it Die به بیش از ۴ میلیون دانلود دست پیدا کرد

بازی رایگان Let it Die به بیش از ۴ میلیون دانلود از زمان انتشار خود دست پیدا کرده است. Let it Die یک بازی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 است.

بازی انحصاری رایگان کنسول پلی استیشن 4 با نام Let it Die به رکورد جدید ۴ میلیون دانلود دست پیدا کرد. ایده‌سازی و تولید بازی توسط گوییچی سودا، که با نام مستعار Suda 51 هم شناخته می‌شود، و استودیوی بازی سازی او یعنی Grasshopper Manufacture، انجام شده است. بازی Let it Die، یک بازی به سبک Hack and Slash است که هرچه در بازی پیش می‌روید، دشمنان شما نیز بسیار چالش برانگیزتر می‌شوند.

شرکت GungHo Online، توزیع کننده‌ی بازی Let it Die، اعلام کرد تعداد دانلود این بازی از زمان انتشار خود در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۵ به عدد ۴ میلیون رسیده است. در طول زمانی که بازی منتشر شده، این تعداد دانلود برای بازی یک نقطه‌ی عطف به حساب می‌آید.

گرسهاپر منوفکچر در این مدت، آپدیت‌ها و محتوای متنوعی از جمله اسکین‌های جدید، رویداد‌های داخل بازی و موارد دیگری را برای بازی ارائه کرده است.

با توجه به دستاورد بازی تا به حال، کازوکی موریشیتا، مدیر عامل گانگهو آنلاین اینترتینمنت، طی بیانیه‌ای ابراز خوشحالی کرد و این وعده را به تمام طرفداران بازی داد که تمام تلاش خود را برای بهتر کردن و البته تولید محتوای بیش‌تر برای بازی به کار خواهد گرفت تا این بازی همچنان لذت‌بخش بماند.

اگر بازی Let it Die را دانلود کرده‌اید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده