نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

Blizzard تصمیم ندارد Hearthstone را برای سوئیچ منتشر کند

طبق گفته سازندگان بازی Hearthstone، طرفداران نینتدو سوییچ نباید منتظر این بازی کارتی باشند.

در چند روز اخیر اخبار ناامیدکننده‌ی متعددی برای طرفداران Nintendo Switch که منتظر پورت بازی‌های جدید به این کنسول بودند منتشر شد. دیروز به گوش رسید که بازی A Hat in time ساخته‌ی Gears for breakfast قرار نیست برای سوییچ منتشر شود و امروز یکی از نمایندگان بلیزارد اعلام کرد که نسخه نینتندو سوئیچ بازی Hearthstone در دست ساخت نیست.

این خبر وقتی منتشر شد که در مصاحبه‌ی دین آیالا، یکی از طراحان ارشد اکسپنشن Kobolds and Catacombs بازی Hearthstone، با نشریه‌ !PowerUp از او سوال شد که آیا شایعات اخیر راجع به انتشار بازی کارتی بسیار موفق بلیزارد برای نینتندو سوییچ حقیقت دارند یا نه. او با قاطعیت آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت:

هیچ برنامه‌ای برای انتشار Hearthstone روی نینتندو سوییچ نداریم. 

با وجود اینکه احتمال به وقوع پیوستن این شایعه حالا بعیدتر از پیش است، اما نمی‌توان کاملا آن را نادیده گرفت. در BlizzCon 2017، پیتر ویلن، یکی از طراحان ارشد بازی، بیان کرد که مردم نباید احتمال عرضه این بازی روی نینتندو سوئیچ را کاملا غیرممکن بدانند، با این حال هیچ اقدامی در این باره تا آن روز صورت نگرفته بود. این بیانات در مدت زمان کوتاهی با شایعات منتشر شده توسط یکی از لیکر‌های خوش‌نام Reddit که نوشته بود «بلیزارد قصد دارد Hearthstone را برای نینتندو سوئیچ پورت کند» همراه شد.

با این وجود که احتمال مطرح شدن بحث تحقق این پروژه در بلیزارد همیشه وجود دارد، اما در حال حاضر می‌توان با قاطعیت گفت که هیچ حرکتی برای عرضه‌ی این بازی کارتی رو کنسول دستی نینتندو انجام نشده است.

Blizzard بازی Hearthstone را در اسفند‌ماه ۹۳ (مارچ ۲۰۱۴) برای کامپیوتر‌های شخصی و کمی بعد روی پلتفرم‌های تلفن‌های همراه منتشر کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده