اکتیویژن: بهترین فهرست سهسالهی سری Call of Duty در راه است
در جریان کنفرانس مالی اکتیویژن بلیزارد از سهماههی چهارم سال، اریک هیرشبرگ، مدیرعامل اکتیویژن در مورد آینده سری Call of Duty صحبتهای مختلفی انجام داد.
هیرشبرگ با بیان آمار جالبی میزان خریدهای دیجیتالی و آنلاین Call of Duty: WWII را تقریبا ۳۰ درصد از کل فروش این بازی تا پایان سال اعلام کرد که نسبت به سال گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشته است. اکتیویژن انتظار دارد Call of Duty بعدی استودیو Treyarch نیز با ارائهی پیشنهادهایی قانعکننده در زمینهی خرید دیجیتالی، آمار مشابهای با نسخهی WWII ارائه دهد. از سوی دیگر، این کمپانی همچنان از شریکهای خردهفروش خود حمایت خواهد کرد.
در ادامه این گزارش، میزان فعالیت بازیکنان در بازی WWII بسیار قوی ارزیابی میشود و اگرچه که این آمار در حد و اندازههای محبوبترین نسخه این سری یعنی Black Opsنیست اما بازهم مشارکت بازیکنان در رویدادهای فصلی این بازی، چشمگیر بوده است. رویدادهایی که از نظر اکتیویژن عملکرد بسیار بهتری نسب به قبل داشتهاند. یکی دیگر از نکات بیان شده در این گزارش، رضایت کمپانی اکتیویژن از استراتژی خود برای بازی Call of Duty است به طوری که آنها اعتقاد دارند بهترین فهرست سهساله تاریخ این بازی در انتظار بازیکنان است. هیرشبرگ تاکید میکند Call of Duty چندین دنیای مختلف دارد که هر کدام از آنها محبوبیت خاصی در بین طرفداران دارند.