نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV قابلیت کراس پلی با ایکس باکس وان را دارد

کسانی که نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV را به طور مستقیم از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنند، تعدادی قابلیت اضافی دریافت خواهند کرد که از میان آنها می‌توان به تجربه بازی با دارندگان نسخه ایکس‌باکس وان بازی اشاره کرد.

تنها یک ماه تا انتشار نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV باقی مانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران پی سی در زمان انتشار بازی گزینه‌ای برای تجربه آن با دوستان خود در ایکس باکس وان خواهند داشت.

کسانی که پورت بازی Final Fantasy 15 برای پی سی را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنند، گزینه‌ای برای استفاده از قابلیت کراس پلی با دارندگان ایکس‌باکس وان خواهند داشت. این نسخه از بازی همچنین شامل دسترسی به همکاری چندنفره (Co-op) آنلاین ایکس باکس لایو، اچیومنت‌ها، حضور دائمی در ایکس‌باکس لایو و ذخیره‌سازی ابری می‌شود. متاسفانه کسانی که این بازی را از طریق استیم خریداری می‌کنند به ویژگی‌های یادشده دسترسی نخواهند داشت.

نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 15 شامل بازی اصلی و بیش از بیست محتوای اضافی و بسته الحاقی است که تاکنون برای بازی منتشر شده است. علاوه بر این، این نسخه شامل ویژگی‌های جدیدی نظیر نقشه بزرگ‌تر منطقه اینسامنیا، دشمنان و ماموریت‌های جانبی جدید به همراه حالت دید اول شخص خواهد بود.

نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این بازی با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده