نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی DayZ در سال ۲۰۱۸ به سرویس Xbox Game Preview راه می‌یابد

توسعه‌دهندگان بازی DayZ از راهیابی آن به سرویس Xbox Game Preview در سال جاری میلادی خبر دادند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان بازی DayZ در توییت جدیدی اعلام کردند که این اثر در سال ۲۰۱۸ از طریق سرویس Xbox Game Preview در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت و در نهایت شاهد انتشار آن برای پلی استیشن 4 خواهیم بود.

بله! بازی DayZ در سال جاری به سرویس Xbox Game Preview راه می‌یابد. ما هنوز درباره پلی‌استیشن 4 مطمئن نیستیم، اما در نهایت این بازی را برای این کنسول نیز منتشر خواهیم کرد. فقط در حال حاضر نمی‌دانیم که چه زمانی این امر تحقق خواهد یافت.

بازی DayZ از سال ۲۰۱۳ در فاز آلفا Early Access بوده است و پس از انتشار فاز بتا، به سرویس Xbox Game Preview راه می‌یابد. توسعه‌دهندگان بازی در حال حاضر روی آپدیت 0.63 آن کار می‌کنند که قابلیت‌های جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد. این بروزرسانی قرار بود تا در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، اما عرضه آن به دلیل آماده نبودن برخی از موارد نظیر وسایل نقلیه برای انتشار آزمایشی، به تعویق افتاد.

بروزرسانی 0.63 زامبی‌ها، آیتم‌های ساخت‌وساز، حیوانات، حرکات و مخفی‌کاری‌ها و موارد جدید بسیاری را به همراه می‌آورد و باگ‌های زیادی را رفع می‌کند. شما می‌توانید این تغییرات را در وب‌سایت بازی مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده