// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

محتویات رایگان آینده بازی Destiny 2 مشخص شد

بانجی با انتشار پستی در وبلاگ خود، از آینده بازی Destiny 2 سخن گفت و از محتویاتی که قرار است به بازی راه یابد، اطلاعاتی منتشر کرد.

اخیرا استودیو بانجی (Bungie) در مورد محتویات آینده بازی Destiny 2 اطلاعاتی منتشر کرده است. امروز در جدیدترین اخبار بازی، در پستی که در وبلاگ بانجی منتشر شد، کارگردان بازی یعنی کریستوفر برات به محتویاتی که قرار است به دستینی 2 راه پیدا کند اشاره کرد. پست منتشر شده جزئيات آپدیت‌هایی را که در هفته‌ها و ماه‌های آتی برای بازی در نظر گرفته شده است، برملا کرد.

در مرحله اول تمامی محتویاتی که در عکس زیر مشاهده می‌کنید برای بازی Destiny 2 منتشر می‌شود و گفتنی است که تمامی آنها رایگان و بدون بسته‌های الحاقی پولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در گذشته، بانجی در بیانیه‌های خود گفته بود که با کاربران در مورد محتویات پولی و رایگان این بازی صریح نبوده است و برای کاربران مشخص نبوده که چه محتوایی پولی است و چه محتوایی به طور رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

destiny 2

آپدیت بزرگ بعدی بازی Destiny 2 برای انتشار در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفندماه) برنامه‌ریزی شده است. بروزرسانی 1.1.3 این بازی به گفته سازندگان روی Strikeها و دیگر المان‌های مشابه تمرکز دارد. در کنار محتویات دیگر، آپدیت یاد شده شامل سیستمی می‌شود که بالاترین امتیازات را برای Nightfall Strikes محاسبه می‌کند. بهینه‌سازی در سیستم Emblem/Aura و تنظیمات اختیاری گفت‌و‌گو برای پی سی، از دیگر محتویات این آپدیت به شمار می‌رود. پس از این بروزرسانی کاربران شاهد راه‌یابی آپدیت 1.1.4 در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) خواهند بود. آپدیت مذکور شامل سلاح‌ها و تغییراتی در قابلیت‌ کلاس‌ها می‌شود که در کنار تنبیه‌هایی برای بازیکنانی که از Crucible خارج می‌شوند، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در آن سو تنظیمات جدیدی نیز برای Heroic Strike در نظر گرفته شده است.

در تاریخ نامشخصی از ماه مه (اردیبهشت-خرداد ۹۷)، استودیو بانجی آپدیت 1.20 را برای محتویات فصل سوم بازی Destiny 2 منتشر می‌کند. مسابقات خصوصی، پشتیبانی از چند تانت، حالت Prestige برای Eater of the Worlds و Exotic Masterworks از دیگر آیتم‌هایی است که ضمیمه این آپدیت شده است.

برت در مورد محتویات معرفی‌شده و تاریخ راه‌یابی آنها گفت:

شاید برخی از تاریخ‌های یاد شده تغییر پیدا کند، اما تمامی محتویاتی که در فهرست یاد شده مشاهده می‌کنید در حال حاضر در استودیو بانجی در حال توسعه است. در حالی که پروژه‌های زیادی در حال ساخت است، این آیتم‌ها و بهبود‌ها در آینده به دست کاربران می‌رسد.

در پست منتشر شده استودیو بانجی از عبارت Stretch Goals استفاده کرد که بیشتر در بازی‌هایی به کار می‌رود که از طریق کمک‌های مالی توسعه یافته‌اند. امتیازات Nightfall Strike، تغییرات سلاح و زره Exotic و بهبود سیستم ماد از دیگر مواردی هستند که به گفته بانجی اگر توسعه آنها طبق برنامه پیش‌ نرود احتمال می‌رود که کاربران دیرتر شاهد اضافه شدن آنها باشند. در عکس منتشر شده می‌توانید به تاریخ و برنامه بانجی نگاهی بیندازید.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. این بازی در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد و در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

شاید بازی Destiny 2 از داستان آن‌چنانی برخوردار نباشد که کاربران را درگیر کند، اما با داشتن محیط‌های انبوه می‌تواند ساعت‌ها کاربران را به دنیایی پر از هیجان دعوت کند. از ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توان به موسیقی و صداگذاری آن اشاره کرد که با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ طولانی در بخش حریف‌یابی برای ملحق شدن به بخش چندنفره می‌تواند از نقاط ضعف این بازی به‌شمار رود که احتمال می‌رود بانجی در آینده ایرادات این بخش را برطرف کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده