فروش بازی Star Wars Battlefront II کمتر از حد انتظار EA بوده است
طبق جدیدترین اخبار بازی و در گزارش مالی الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون و بلیک یورگنسن، مدیر اجرایی و مدیر ارشد مالی Electronic Arts، اعلام کردند که بازی Star Wars Battlefront II کمتر از یک میلیون نسخه فروش داشته است و این رقم، کمتر از انتظار آنها برای بازی در جریان سه ماهه سوم سال مالی کمپانی بوده است.
به طور دقیقتر، یورگنسن اعلام کرد که کمپانی الکترونیک آرتز انتظار داشت که بازی Star Wars Battlefront 2 در سه ماههای که گذشت هشت میلیون نسخه فروش داشته باشد و رقم فروش فعلی، بسیار کمتر از پیشبینی آنها بوده است. در ادامه اندرو ویلسون این بازی را یک فرصت یادگیری نامید که میتواند جامعه کاربری خود را از طریق محتویات رایگانی که برایش در نظر گرفته شده، در کنار یکدیگر نگه دارد. این در حالی است که با توجه به بازخوردهای کاربران، کمپانی الکترونیک آرتز تصمیم گرفت پرداختهای درون برنامهای را فعلا از بازی حذف کند.
ویلسون در ادامه صحبتهای خود افزود که کمپانی الکترونیک آرتز به هیچوجه بازیای را عرضه نخواهد کرد که سیستم پیشرفت آن، ناعادلانه طراحی شده باشد و همچنین الکترونیک آرتز جزو ناشران خوششانسی است که هواداران همیشه آنها را مورد توجه قرار میدهند و میگویند که چه زمانی کار درست را انجام داده و چه زمانی در مسیر اشتباهی قرار گرفتهاند. تیم توسعهدهنده بازی سخت در تلاش است تا بتواند جامعه کاربری بازی را راضی نگه دارد و در ماههای آینده، اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر خواهد شد.
در ادامه مشخص شد که بازیکنان از نظر مدت زمان بازی کردن، Star Wars Battlefront II را دو برابر نسخه پیشین در بازه زمانی مشابه تجربه کردهاند. اندرو ویلسون در انتهای صحبتهای خود به این مورد اشاره کرد که لایو سرویسهایی نظیر کسب درآمد دیجیتالی اختیاری، زمانی که به صورت درست انجام شود، میتواند المانی باشد که تجربه بازیکنان را گسترش و بهبود میبخشد.
بلیک یورگنسن نیز در تکمیل صحبتهای ویلسون، اعلام کرد که فروش بازی Star Wars Battlefront II نسبت به انتظارات پایین بوده است، اما عملکرد لایو سرویسهای این بازی، به شکل قابل ملاحظهای بهتر از انتظار آنها بوده است.