// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

کتاب کمیک بازی Assassin's Creed Origins معرفی شد

کمپانی تایتان کامیکس که سابقه انتشار کمیک‌ بازی‌های Wolfenstein و Tekken را در کارنامه دارد، کتاب کمیک بازی Assassin's Creed Origins را معرفی کرد.

کمپانی Titan Comics نه‌تنها انتشار کمیک‌های Millennium ،Doctor Who ،Penny Dreadful و Torchwood را در کار‌نامه دارد، بلکه این کمپانی کمیک‌های اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی مشهور اعم از Warhammer 40000 ،Evil Within ،Dishonored ،Tekken و Wolfenstein را هم در دسترس مخاطبین قرار داده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور از جدید‌ترین کمیک خود که از دهمین بازی سری Assassin's Creed یعنی بازی Assassin's Creed Origins اقتباس شده، رونمایی کرد.

اولین شماره از کمیک Assassin's Creed Origins که ارتباط مستقیم با اتفاقات بازی دارد، در ماه فوریه عرضه خواهد شد. جزئیات داستانی این سری کمیک از سوی کمپانی تایتان کامیکس منتشر نشده، اما اعلام شده است که از لحاظ خط زمانی پس از بازی Assassin's Creed Origins جریان دارد و شخصیت‌های تاریخی همچون کلئوپاترا در آن حضور دارند. در کنار معرفی این کمیک، کمپانی تایتان کامیکس چندین تصویر از صفحات و طرح روی جلد آن منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده هستند:

کمیک بازی Assassin

کمیک Assassin's Creed Origins توسط آن تول، مصر‌شناس بر‌جسته و از نویسندگان بازی‌های Horizon: Zero Dawn و The Witcher نوشته شده و طراحی آن را تی جی کایووا بر‌ عهده داشته است. همچنین کاور اصلی شماره اول این کمیک را استفانی هانس، طراح کمیک‌های The Wicked + The Divine ،Angela: Queen of Hel و Jean Grey طراحی کرده است.

شماره اول کمیک چهار جلدی Assassin's Creed Origins به دو شکل فیزیکی و دیجیتال در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) منتشر خواهد شد و شماره دوم تا چهارم به ترتیب در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند)، ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) و ۲ مه (۱۲ اردیبهشت) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این مجموعه تنها کمیک‌های کمپانی تایتان کامیکس با محوریت سری Assassin's Creed نیست، بلکه پیش از این کمیک‌های Assassin's Creed: Assassins ،Assassin's Creed: Uprising ،Assassin's Creed: Reflections و Assassin's Creed: Templars از سوی این کمپانی عرضه شده‌اند. علاوه بر کمیک Assassin's Creed Origins، کمپانی تایتان کامیکس انتشار کمیک‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی Bloodborne و Sea of Thieves را در دستور کار دارد که کمیک اول در ماه فوریه (بهمن-اسفند) و کمیک دوم در ماه مارس (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) عرضه خواهد شد.

بازی Assassin's Creed Origins، محصول کمپانی Ubisoft (یوبی سافت) در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد. این بازی که توسط تعدادی از منتقدین به‌عنوان «یکی از برترین بازی‌های مجموعه Assassin's Creed» معرفی شده، از لحاظ داستان، شخصیت‌پردازی، باز‌سازی مصر و جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفته و فروش دو برابری آن در ۱۰ روز اول عرضه نسبت به بازی Assassin's Creed Syndicate نشان از استقبال بازیکنان از این بازی دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده