نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

عرضه پنج میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World تنها در سه روز

Monster Hunter World یک موفقیت بزرگ برای کمپانی کپکام به شمار می رود چرا که این بازی با فروش و درخواست بسیار زیادی مواجه شد.

با این که فقط سه روز از عرضه بازی Monster Hunter World می گذرد، Capcom بیش از ۵ میلیون نسخه از این بازی را ارسال کرده است. کپکام اعلام کرد این رقم شامل فروش نسخه‌های دیجیتالی می‌شود. لازم به ذکر است؛ «ارسال» کمی متفاوت با «فروش» برای نسخه‌های فیزیکی است، به این معنی که واحدهای به خرده‌فروش‌ها ارسال شده است و مبلغی توسط مصرف کنندگان پرداخت نمی‌شود. در اوایل ماه جاری و به نقل از وب سایت خبری DualShockers هیروکازو همامورا کهنه‌کار صنعت بازی ژاپن پیش بینی کرده بود که بازی Monster Hunter: World در مدت طولانی در سراسر جهان و با توجه به انتشار نسخه پی‌سی در فصل پاییز، ۱۰ میلیون واحد فروش خواهد داشت. اما این بازی در چند روز اول عرضه خود توانست به فروشی فوق‌العاده رسیده و صدر جدول فروش بریتانیا را تا به امروز کسب کند. آخرین بازی از سری بازی Monster Hunter تحت نام Monster Hunter Generations در سال ۲۰۱۶ برای نینتندو 3DS عرضه شد که  موفق به رسیدن به رتبه ۳ جدول بریتانیا شد.

اگر می‌خواهید بیشتر با بازی Monster Hunter World آشنا شوید می‌توانید با مراجعه به این صفحه این بازی را مورد بررسی قرار دهید. در نهایت، نظرات خود را در رابطه با  Monster Hunter World با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده