// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶

تغییر وضعیت دویدن خودکار به بازی Fortnite اضافه خواهد شد

پس از در خواست یکی از هواداران، تغییر وضعیت دویدن خودکار توسط اپیک گیمز به بازی Fortnite خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا یک کاربر ناتوان جسمی به دلیل نداشتن یک دست، در سایت ردیت از استودیو اپیک گیمز (Epic Games، سازنده بازی Fortnite) خواست تا ویژگی جدیدی برای حالت دویدن خودکار به این بازی اضافه کند تا وی نیز بتواند به‌راحتی بازی کرده و لذت ببرد. وی در بخشی از توضیحات خود گفته است:

به دلیل نداشتن انگشت شست از طریق گونه سمت چپم به سختی می‌توانم دکمه حرکتی را فشار دهم. حال سیستم دویدن خودکار بازی به شکلی است که به‌طور مداوم از ساختمان و دیوارها سقوط می‌کنم و بیشتر از حد معمول میمیرم.

همچنین این بازیکن خواستار گزینه‌ای برای غیرفعال شدن این سیستم شد. RAOBJSheff توسط سه تن دیگر از دوستان خود که همگی یکی از دست‌های خود را از دست داده‌اند، Fortnite را بازی می‌کند و سیستم دویدن خودکار، سبب شده نتوانند تجربه خوبی کسب کنند. قطعا بازی کردن یک بازی رقابتی نظیر Fortnite آن هم زمانی که یک دست ندارید واقعا سخت بوده و پیدا کردن راهی که بتوان این کار را انجام داد، قطعا ارزشمند است.

در انتها استودیو اپیک گیمز دو ساعت پس از درخواست این کاربر، اعلام کرد که تغییر وضعیت دویدن خودکار به بازی اضافه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده