// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

شخصیت ریو و ساکورا پا به دنیای Monster Hunter: World خواهند گذاشت

در جریان رویداد Taipai Game Show، کپکام اعلام کرد که دو شخصیت ریو و ساکورا از بازی Street Fighter V به بازی Monster Hunter: World اضافه خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و میزبانی کمپانی سونی در رویداد Taipai Game Show 2018، ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده بازی Monster Hunter: World، اعلام کرد که در آینده شاهد یک کراس‌اور میان بازی Monster Hunter: World و بازی Street Fighter V خواهیم بود.

در جریان این کراس‌اور مراحل مخصوص به بازی اضافه خواهند شد که با انجام آن‌ها، می‌توانید ظاهر شخصیت‌ خود را به ریو و ساکورا تغییر دهید. در گذشته نیز استودیو گوریلا گیمز با کپکام در این زمینه همکاری داشته و اعلام شد که بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت مربوط به بازی Horizon Zero Dawn، شخصیت خود را به ایلوی تغییر دهند.

در ادامه اعلام شد که مرحله مربوط به ریو در ماه فوریه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و تاریخ احتمالی از ماموریت ساکورا در دسترس نیست. سوجیموتو اعلام کرد درآینده اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر خواهد شد. این در حالی است که چند روز پیش، مشخص شد که لباس‌ها و پوشش‌هایی از بازی Monster Hunter: World به بازی Street Fighter V نیز اضافه خواهد شد و شاهد یک کراس‌آور دوطرفه هستیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده