نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بازی موبایل Westworld در دست ساخت است

کمپانی برادران وارنر تایید کرده که در حال توسعه یک بازی موبایل بر اساس سریال Westworld است.

برادران وارنر در چند وقت اخیر بازی‌های موبایل مختلفی را بر اساس مجموعه‌های مشهوری چون Game of Thrones یا Middle Earth ساخته که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته‌اند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و پس از انتشار اطلاعاتی در یک سایت، این کمپانی در پاسخ به سایت Engadget تایید کرده که یک بازی موبایل بر اساس سریال Westworld (وست ورلد) در دست ساخت دارد. با اینکه این شرکت هنوز اطلاعات خیلی زیادی در رابطه با بازی ارائه نکرده، اما در ساخت آن با Behavior Interactive، سازنده بازی Dead by Daylight همکاری کرده است.

به احتمال زیاد بازی موبایل Westworld یک اثر استراتژیک خواهد بود که در آن، گیمر نقش مدیریت یک پارک مثل پارک سریال وست‌ورلد را برعهده خواهد داشت. وظیفه شما در بازی جلب رضایت بازدید‌کنندگان خواهد بود و در این راه می‌توانید ساختمان‌های مختلفی ساخته یا اقدام به خلق اندروید‌ها کنید. البته ممکن است برخی از این اندروید‌ها به خودآگاهی برسند و دردسر‌هایی برای شما به وجود بیاورند که باید با آن‌ها هم مقابله کنید.

به هر حال برای اطلاع از مکانیسم‌های بازی باید تا زمان انتشار اطلاعات بیش‌تر از آن منتظر بمانیم. نظر شما در مورد ساخته شدن این بازی چیست؟


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده