// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

مسابقات EVO Japan 2018: جزئیات روز دوم

دومین روز مسابقات EVO Japan 2018 به پایان رسید و شاهد برگزاری فینال بازی‌های King of Fighters XIV و BlazBlue Central Fiction بودیم.

مسابقات Evolution Champion Series یا EVO دیروز برای اولین بار به کشور ژاپن آمد و رقابت‌های آن در شهر توکیو آغاز شد. مسابقات EVO Japan 2018 امروز روند مسابقات روز دوم خود را نیز گذراند و اکنون نه‌تنها تمامی رشته‌ها، مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی را پشت سر‌ گذاشته‌اند، بلکه فینال رشته‌هایی همچون The King of Fighters XIV و BlazBlue Central Fiction نیز برگزار شده و به پایان رسیده است.

براکت فینال بازی The King of Fighters XIV بازیکنان محبوبی همچون Xiaohai و ZJZ را در خود جای داده بود که در اولین بازی شاهد رقابت هر دو بازیکن قوی و کهنه‌کار بودیم که زد‌جی‌زد توانست با نتیجه ۲-۰ شیائوهای را به براکت بازنده‌ها بفرستد و خود را تا انتهای براکت برنده‌ها پیش ببرد.

evo japan 2018

ZJZ که در بالا می‌توانید عکس وی را مشاهده کنید، در مرحله بعدی با Lau روبه‌رو شد و توانست با نتیجه ۳-۲ وی را به براکت‌ بازنده‌ها روانه کند. Lau در براکت بازنده‌ها با نتیجه ۲-۳ شیائوهای را که پس از باخت در مقابل زد‌جی‌زد در براکت بازنده‌ها حضور پیدا کرده بود، شکست داد و تمامی بازیکنان را در براکت بازنده‌ها پشت سر گذاشت. Lau در فینال، باری دیگر در مقابل ZJZ قرار گرفت و متاسفانه این بار نیز باخت و زد‌جی‌زد توانست مقام اول را در رشته KOF 14 مسابقات EVO Japan 2018 کسب کند.

evo japan 2018

مسابقات بازی BlazBlue Central Fiction نیز در روز دوم این رویداد به پایان رسید. همانند براکت مسابقه پیشین، در مرحله اول Fenriti از تیم CYLOPS در مقابل yuta قرار گرفت و توانست به‌راحتی و در دو راند وی را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد و خود را در براکت برنده‌ها نگه دارد. فنریتی توانست حریف بعدی خود یعنی Bot را نیز با نتیجه ۳-۰ پشت سر بگذارد و در فینال منتظر نشست تا با برنده براکت‌ بازنده‌ها مسابقه‌ای داشته باشد.

evo japan 2018

فنریتی در انتها باری دیگر در مقابل یوتا قرار گرفت و این بار توانست با نتیجه بسیار قوی ۳-۱ وی را شکست دهد و لقب بهترین بازیکن مسابقات EVO Japan 2018 را در رشته بلیز‌بلو از آن خود کند.

evo japan 2018

رشته Street Fighter V: Arcade Edition امروز راند سوم مسابقات مقدماتی خود را پشت سر گذاشت و بازیکنان محبوبی همچون توکیدو، ایتاباشی زانگیف و دایگو توانستند به صدر جدول صعود کنند. در این میان، بازیکنی قدیمی همچون هایتانی که از وی به‌عنوان یکی از خدایان بازی‌های مبارزه‌ای یاد می‌شود، در مسابقات مقدماتی استریت فایتر حذف شد. در آن سو ساکو نیز در مقابل مناردی (MenaRD)، برنده کپکام کاپ ۲۰۱۷ (که هر دو را می‌توانید در عکس پایین مشاهده کنید) با شکست مواجه شد و مسابقات EVO Japan 2018 را ترک کرد.

evo japan 2018

مناردی، از جمهوری دومینیک، در مسابقات نیمه نهایی تمامی حریفان خود را پشت سر گذاشت که در انتها با کاراکتر ابیگیل بازیکن stormKUBO روبه‌رو شد و از‌ آن شکست خورد. او موفق نشد که به مرحله فینال بازی‌های استریت فایتر 5 راه پیدا کند و مسابقات را ترک کرد، اما از آنجا که وی تنها بازیکنی از غرب بود که توانست تا به اینجا صعود کند، مورد تشویق تماشاچیان ژاپنی قرار گرفت. فینال بازی‌های استریت فایتر 5 نیز فردا برگزار می‌شود که در ادامه می‌توانید به بازیکنان حاضر و جدول مسابقات آن نگاهی بیندازید.

evo japan 2018

مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی بازی‌های تکن 7، گیلتی گیر و سوپر اسمش بروز نیز امروز به پایان رسید. در رشته Tekken 7 شاهد صعود بازیکنانی همچون SAINT از تیم اکو فاکس، Low High از تیم فورسان و Knee از تیم راکس بودیم. در آن سو در بازی Guilty Gear Xrd REV 2 نیز بازیکنانی همچون DC ،Omito و Nage نیز توانستند با شکست رقیبان خود در کنار دیگر بازیکنان به فینال این مسابقات راه پیدا کنند. مرحله نیمه نهایی بازی Super Smash Bros روی کنسول نینتدو Wii U نیز با پیشروی بازیکنانی ژاپنی نظیر Ken، کامه‌مه و Niento همراه بود. در ادامه می‌توانید جدول مسابقات فینال هر سه رشته را مشاهده کنید.

جدول مسابقات فینال رشته تکن 7

evo japan 2018

جدول مسابقات فینال رشته گیلتی گیر

evo japan 2018

جدول مسابقات فینال رشته سوپر اسمش بروز

evo japan 2018

فردا ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت تهران مسابقات فینال EVO Japan 2018 آغاز می‌شود که در ادامه می‌توانید از زمان برگزاری آنها باخبر شوید.

مسابقات روز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه (۲۸ ژانویه)

  • ساعت ۳:۳۰ بامداد: فینال مسابقات سوپر اسمش بروز
  • ساعت ۵:۳۰: فینال مسابقات تکن ۷
  • ساعت ۸:۳۰: فینال مسابقات گیلتی گیر
  • ساعت ۱۱:۳۰: فینال مسابقات بازی استریت فایتر ۵

برای تماشا کردن استریم می‌توانید با کلیک روی نام بازی‌ها در پایین به کانال توییچ آنها مراجعه کنید.

دیگر نتایج مسابقات EVO 2018 را می‌توانید از سایت EventHubs و Smash.gg مشاهده کنید. همچنین برای اطلاع از جزئیات مسابقات روز اول EVO Japan 2018 می‌توانید خلاصه‌ای از آن را در زومجی مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده