// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

پتنت های جدید سونی، آینده پلی استیشن VR را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویری از پتنت‌های جدید کمپانی سونی منتشر شده که با توجه به این پتنت‌ها، شاهد اطلاعاتی از آینده پلی استیشن VR هستیم.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، به‌تازگی تصویری از پتنت‌های جدید کمپانی سونی منتشر شده که با توجه به این پتنت‌ها، شاهد اطلاعاتی از آینده پلی استیشن VR هستیم. پتنت‌های جدید سونی، پتانسیل دو تغییر بزرگ در هدست واقعیت مجازی سونی را دارند که اولین تغییر، مربوط به کنترلر موو است و به دنبال آن شاهد تغییر بازی‌های واقعیت مجازی سونی برای PS VR خواهیم بود.

پتنت اول، شامل یک دسته و یک سری دیاگرام است و زمانی که روی کنترلر را نگاه می‌کنیم، جدای از آنالوگ اصلی، یک سری دکمه کوچک دیگر را نیز مشاهده می‌کنیم که ظاهرا هرکدام از آن‌ها کارایی متفاوتی خواهند داشت. پتنت دوم، نمایان‌گر یک ردیاب و شناسایی انگشت است که می‌تواند محل قرار گرفتن انگشت شما روی کنترلر را شناسایی کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که حرکات بیشتری را در طول بازی کردن انجام داده و تجربه کامل‌تری از واقعیت مجازی کسب کنید.

پتنت‌های جدید سونی برای پلی استیشن VR

مورد دیگری که با توجه به این پتنت‌ها می‌توان شاهد آن بود، قابلیت ردیابی سر از طریق کنترلر موو است. در حال حاضر این کار از طریق دوربین Playstation Camera انجام می‌شود که با توجه به بازخوردهای کاربران، این دوربین به درستی نمی‌تواند کار خود را انجام دهد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده