نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

طراح بازی God of War ادعا‌های پیرامون کاهش گرافیک بازی را خنده‌دار خواند

پس از انتشار آخرین تریلر بازی God of War ادعا‌هایی پیرامون کاهش گرافیکی بازی نسبت به قبل مطرح شده که واکنش طراح اصلی بازی را در پی داشته‌اند.

چند روز پیش تاریخ انتشار دقیق بازی God of War اعلام و تریلر داستانی جدیدی هم از آن منتشر شد. پس از انتشار این ویدیو، طرفداران زیادی اعلام کرده‌اند که گرافیک بازی به نسبت نمایش‌های گذشته این اثر کاهش داشته و حتی تصاویری هم برای اثبات ادعای خودشان منتشر کرده‌اند. با این حال رف گراستی، طراح ارشد گرافیکی بازی، اخیرا در قالب توییتی به این ادعا‌ها واکنش نشان داده و آن‌ها را «خنده‌دار» توصیف کرده است:

تنها موردی که به نسبت گذشته تغییر کرده، جهت تابش نور و همچنین میزان Fog است. قطعا زمانی که خودتان بازی را تجربه کنید هم متوجه این مسائل خواهید شد. کریتوس، آترئوس و دیگر شخصیت‌های بازی کماکان همان جزییاتی را دارند که در تریلر‌های قبلی هم داشتند. واقعیت این است که وقتی اظهارنظر‌های این چنینی را می‌خوانم نمی‌توانم جلوی خنده خودم را بگیرم!

بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. اخیرا سازندگان بازی مصاحبه‌ای مفصل با سایت گیم‌اینفورمر داشته‌اند که می‌توانید توضیحات آن‌ها پیرامون بازی و همچنین بررسی یک سری تغییرات این اثر نسبت به نسخه‌های قبلی سری را در قالب مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» بخوانید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده