نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷

سرور‌های بازی Paragon به زودی غیرفعال خواهند شد

در پی موفقیت‌های بازی Fortnite، اپیک گیمز تصمیم دارد تا سرور‌های بازی دیگر خود یعنی Paragon را غیرفعال کند.

بازی Fortnite کمپانی اپیک گیمز در چند وقت اخیر به محبوبیت زیادی در بین مخاطبین دست پیدا کرده و مخصوصا حالت Battle Royale آن استقبال خیلی خوبی را در پی داشته است. به همین دلیل هم این شرکت چندی پیش اعلام کرد که در حال حاضر بیشتر تمرکزش را روی فورت‌نایت منعطف کرده و در حال بررسی آینده دیگر بازی خود یعنی Paragon است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این بررسی‌ها به نتیجه رسیده‌اند و به‌زودی شاهد غیرفعال شدن کامل سرور‌های این بازی خواهیم بود. به طور دقیق‌تر، سرور‌های بازی Paragon از ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) از دسترس خارج می‌شوند و دیگر امکان تجربه بازی وجود نخواهد داشت. اپیک با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

غیرفعال کردن بازی Paragon تصمیم بسیار سختی برای ما بود. ما برای تمام وقتی که شما صرف تجربه بازی Paragon کرده‌اید ارزش قائل هستیم و از بابت آن تشکر می‌کنیم. همچنین شما کاربران بازی همواره حمایتی عالی از آن داشته‌اید و ایده‌های خوبی هم برای آینده بازی به ما ارائه کرده‌اید. با این حال ما پس از بررسی جوانب مختلف قضیه، تصمیمی سخت اتخاذ کردیم و به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توان آینده واضح و مشخصی برای این بازی MOBA متصور شد. واقعیت این است که با وجود تلاش‌های خیلی زیاد تیم توسعه، ما نتوانستیم Paragon را به آن چیزی که بازی و شما لایق آن هستید تبدیل کنیم و در این راه شکست خوردیم. به همین دلیل هم از همه عذرخواهی می‌کنیم.

اپیک گیمز همچنین اعلام کرده تمامی افرادی که نسخه‌ای از بازی Paragon را خریداری کرده‌اند، می‌توانند برای پس گرفتن پول خودشان اقدام کنند و پول آن‌ها مستقیما از طرف اپیک گیمز پرداخت خواهد شد. نظر شما در مورد غیرفعال شدن این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده