// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

مسابقات EVO Japan 2018: جزئیات روز اول

اولین روز مسابقات EVO Japan 2018 در کشور ژاپن برگزار شد و در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از نتایج آن و کانال‌های پخش زنده این رویداد را مشاهده کنید.

مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای Evolution Champion Series که آن را با نام EVO می‌شناسیم سال جاری برای اولین بار در ژاپن برگزار شد. رویداد EVO Japan 2018 امروز در شهر توکیو آغاز شد و مخاطبان توانستند مسابقات روز اول را در توییچ تماشا کنند که زمان شروع آن به وقت تهران ساعت ۳:۳۰ بامداد بود.

هفت بازی‌ ورزش الکترونیکی و مبارزه‌ای در این رویداد حضور داشته‌اند که در ادامه می‌توانید اسامی آنها را مشاهده کنید.

evo japan 2018

همانند همیشه بیشترین شرکت‌ کنندگان، با تعداد ۲ هزار و ۲۱۷ نفر، مختص بازی Street Fighter V بوده‌اند و پس از آن شاهد حضور ۱۲۰۰ نفر در رشته Tekken 7 و ۱ هزار و  ۱۸۷ نفر برای بازی Guilty Gear Xrd REV 2 بودیم. در این میان، ۷۵۷ نفر در مسابقات بازی Super Smash Bros و ۵۹۵ نفر نیز در رقابت‌های بازی Blazblue Centeral Fiction شرکت کرده‌اند. گفتنی است که دو بازی آخر یعنی The King of Fighters XIV و بازی ARMS نیز به ترتیب توانسته‌اند ۵۴۲ و ۳۲۷ بازیکن را به مسابقات جذب کنند.

در اولین روز مسابقات EVO Japan 2018 در رشته ARMS، بازیکنی ژاپنی با نام Pega توانست با نتیجه ۲-۰ در براکت برنده‌ها حریفان خود را پشت سر بگذارد و در مرحله نیمه نهایی با امتیاز ۲-۱ بر GoreMagala غلبه و او را به براکت بازنده‌ها روانه کند. در انتها وی باری دیگر و با نتیجه ۲-۰ توانست حریف پیشین خود یعنی GoreMagala را شکست دهد و جایزه EVO Japan 2018 را از آن خود کند.

evo japan 2018

مسابقات مقدماتی رویداد EVO Japan 2018 برای شرکت‌کنندگان بازی‌های TKOF14 ،Street Fighter V و Blazblue Centralfiction نیز امروز برگزار شد. در روز اول نه‌تنها روند مسابقات مقدماتی تا حد زیادی پیش رفت، بلکه مراحل نیمه نهایی بازی‌های بلیز‌بلو و کینگ آف فایترز نیز پشت سر گذاشته شد و فردا مسابقات فینال آنها برگزار خواهد شد. در انتهای مطلب می‌توانید از برنامه و زمان دقیق برگزاری مسابقات روز دوم و سوم مسابقات EVO Japan 2018 باخبر شوید.

در آن سو بخش بزرگی از مسابقات مقدماتی Street Fighter V نیز پیش رفت که در آن بازیکنان کارکشته‌ای همچون Diago ،Tokido ،Momochi ،Alex Myers و Fuudo توانستند به بالای جدول مسابقات صعود کنند. در بین بازیکنان MenaRD نیز دیده می‌شود که در مسابقات Capcom Cup 2017 توانسته بود مقام اول را از آن خود کند. گفتنی است که Punk که در مسابقات EVO 2017 مقام دوم را کسب کرده بود، در پستی در توییتر اعلام کرد که در مسابقات EVO Japan 2018 شرکت نخواهد کرد.

در ادامه می‌توانید زمان برگزاری مسابقات روز دوم و سوم رویداد EVO Japan 2018 را مشاهده کنید و برای تماشا کردن استریم می‌توانید با کلیک روی نام بازی‌ها در پایین به کانال توییچ آنها مراجعه کنید.

مسابقات روز شنبه ۷ بهمن‌ماه (۲۷ ژانویه)

  • ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت تهران: آغاز راند سوم مسابقات مقدماتی استریت فایتر ۵. آغاز راند اول مسابقات مقدماتی گیلتی گیر، تکن ۷ و سوپر اسمش بروز
  • ساعت ۵:۳۰: ادامه راند سوم مسابقات مقدماتی استریت فایتر ۵، ادامه مسابقات مقدماتی گیلتی گیر، تکن ۷ و سوپر اسمش بروز. فینال بازی کینگ آف فایترز ۱۴
  • ساعت ۹:۳۰: آغاز مسابقات نیمه نهایی استریت فایتر ۵. آغاز مسابقات مقدماتی راند دوم گیلتی گیر، تکن ۷، سوپر اسمش بروز. آغاز مسابقات فینال بلیز‌بلو
  • ساعت ۱۱:۳۰: ادامه مسابقات نیمه نهایی استریت فایتر ۵. ادامه مسابقات مقدماتی راند دوم گیلتی گیر، تکن ۷، سوپر اسمش بروز
  • ساعت ۱۲:۳۰ ادامه مسابقات نیمه نهایی استریت فایتر ۵ و آغاز مرحله نیمه نهایی برای گیلتی گیر، تکن ۷، سوپر اسمش بروز

مسابقات روز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه (۲۸ ژانویه)

  • ساعت ۳:۳۰ بامداد فینال مسابقات سوپر اسمش بروز
  • ساعت ۵:۳۰ فینال مسابقات تکن ۷
  • ساعت ۸:۳۰ فینال مسابقات گیلتی گیر
  • ساعت ۱۱:۳۰ فینال مسابقات بازی استریت فایتر ۵

 در  ادامه همچنین می‌توانید تریلر رسمی معرفی مسابقات EVO Japan 2018 را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای با زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده