نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

سازنده بازی SteamWorld Dig با استودیو زوینک گیمز ادغام شد

با ادغام دو استودیو ایمیج اند فورم و زوینک گیمز یک استودیو جدید با نام ثاندرفول گیمز تشکیل شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو ایمیج اند فورم (Image & Form Games)، سازنده بازی SteamWorld Dig 2 و بازی SteamWorld Heist با استودیو زوینک گیمز (Zoink Games)، سازنده بازی Fe و بازی Stick it to the Man در هم ادغام شده و استودیوی جدیدی را با نام ثاندرفول گیمز (Thunderful Games) ایجاد کرده‌اند.

استودیو ایمیج اند فورم و استودیو زوینک گیمز از سال ۲۰۱۴ با یکدیگر همکاری می‌کنند و به این خاطر خبر ادغام آنها چندان هم دور از ذهن نبود، اما ایجاد استودیو Thunderful Games را می‌توان کاملا جدید قلمداد کرد. در گذشته این دو استودیو برای انتشار بازی‌های خود با یکدیگر همکاری می‌کردند و حال با این ادغام می‌توان گفت که همکاری این دو استودیو به مرحله جدیدی وارد شده است.

با این حال بهترین بخش خبر این است که ثاندرفول گیمز در حال حاضر به استودیوی قدرتمندی تبدیل شده است که امکان فعالیت در زمینه‌هایی را دارد که قبلا توانایی فعالیت در آنها را نداشت. این استودیو متشکل از ۴۶ نفر است و ۹ بازی در دست توسعه دارد که از میان آنها آنها می‌توان به بازی واقعیت مجازی معرفی‌نشده استودیو Zoink Games اشاره کرد. شایان ذکر است که دو استودیوی ایمیج اند فورم و زوینک گیمز بیش از دو میلیون نسخه از بازی‌های خود را به فروش رسانده‌اند، اما تعداد دقیق آن مشخص نیست.

اکنون که ادغام این دو استودیو به پایان رسیده است، بریان سیگورگیرسون، مدیرعامل استودیو Image & Form نگران فراهم کردن یک استودیوی بزرگ‌تر است. ایشان توضیح داد:

صنعت بازی‌ها مملو از فرصت‌های گوناگون است و بسیاری از افراد برای به دست آوردن آن تلاش می‌کنند. ما می‌دانیم که برای ایستادن در بالاترین سطح باید به ساخت بازی‌هایی با سطح جهانی ادامه دهیم. خوشبختانه ما همواره ثابت می‌کنیم که این جایی است که به آن تعلق داریم.

در سال ۲۰۱۷ هر دو استودیوی ایمیج اند فورم و زوینک گیمز به‌شدت مشغول به کار بوده‌اند و از یک سو ایمیج اند فورم بازی SteamWorld Dig 2 را منتشر کرد و از سوی دیگر زوینک گیمز با انتشار اخبار مربوط به بازی Fe و پورت چند بازی مستقل ما را در جریان فعالیت‌های خود قرار داد. با این حال قطعا جالب خواهد بود که ببینیم در سال ۲۰۱۸ این دو استودیو چگونه در قالب یک استودیوی واحد کار خواهند کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده