// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

آپدیت بازی Overwatch با محوریت نقشه Blizzard World و پوسته های جدید منتشر شد

در جریان آپدیت بزرگ بازی Overwatch، پوسته‌های لجندری، نقشه Bizzard World و آیتم‌های تزئینی جدید به بازی اضافه شده‌اند.

همانطور که قبلا کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment، سازنده و ناشر بازی Overwatch) در گذشته قول داده بود، به‌روزرسانی بزرگ این بازی روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد که در جریان این آپدیت، نقشه Blizzard World، آیتم‌های تزئینی و تعدادی پوسته به بازی اضافه شده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، نقشه Blizzard World، در واقع یک پارک تفریحی است که محیط‌هایش برگرفته از مجموعه‌هایی نظیر مجموعه Diablo، مجموعه Star Craft و مجموعه World of Warcraft است که توسد بلیزارد توسعه داده شده‌اند. Blizzard World، یک نقشه هیبریدی است که در جریان آن هم می‌توانید از پیلود دفاع کرده و هم اینکه در تیم دفاع کننده قرار گرفته و مانع از پیشروی پیلود بازی شوید.

در میان آیتم‌های تزئینی، تعدادی پوسته جدید به بازی Overwatch اضافه شده است که بعضی از آن‌ها، پوسته‌های لجندری هستند و همچنین اسپری و شکلک‌های جدید نیز به بازی اضافه شده است تا کاربران بتوانند با دریافت آن‌ها، شکل و شمایل جدیدی به قهرمان مورد علاقه خود بدهند. همچنین هیچ‌کدام از آیتم‌های بازی محدود به رویداد خاصی نیستند و هر زمانی که بخواهید، می‌توانید آن‌ها را از طریق پول داخل بازی خریداری کرده یا از طریق جعبه‌ها به‌دست بیاورید.

در انتها در سال جاری نیز شاهد رویداد لونار (سال نو چین)، رویداد سالگرد عرضه بازی Overwatch و رویداد Uprising خواهیم بود. درادامه می‌توانید چهار عکس مربوط به پوسته‌های جدید بازی Overwatch را مشاهده کنید.

پوسته جدید Overwatch

پوسته جدید Overwatch

پوسته جدید Overwatch

پوسته جدید Overwatch


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده