// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

رویداد Community Day بعدی بازی Pokemon Go مشخص شد

استودیو Niantic Labs تاریخ برگزاری دومین رویداد Community Day بازی Pokemon Go را مشخص کرد.

اولین رویداد Community Day بازی Pokemon Go اخیرا برگزار شد و هنوز مدت زمان زیادی از اختتامیه آن نگذشته است که برگزارکنندگان آن از تاریخ رویداد بعدی Community Day این بازی خبر داده‌اند. در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) اعلام کرد که دومین رویداد Community Day ماه آینده در تاریخ ۵ اسفندماه (۲۴ فوریه) برای بازی Pokemon Go برگزار می‌شود و این شانس را به کاربران می‌دهد که به پوکمون اژدها-مانند کم‌یابی دست پیدا کنند.

برخلاف رویداد پیشین بازی Pokemon Go یعنی Pokemon Go Fest و Safari Zone که در ریجن‌های مختلف برگزار می‌شد، این موضوع برای Community Days صدق نمی‌کند و این رویداد در مناطق مشخص‌شده‌ای برگزار نمی‌شود؛ بلکه به بازه‌های زمانی خاص اختصاص خواهد داشت. این رویداد به کاربران سرتاسر دنیا این اجازه را می‌دهد که در زمان معین‌شده به پارک‌های منطقه خود مراجعه کنند و به شکار پوکمون‌ها بپردازند. از دیگر ویژگی‌های این رویداد می‌توان به امتیازاتی اشاره کرد که کاربران در حین آن می‌توانند کسب کنند؛ طوری که حین Community Day آینده با به دست آوردن پوکمون، سه برابر Stardust به کاربران اهدا می‌شود و در آن سو بازه زمانی Lure Module نیز به ۳ ساعت افزایش یافته است.

pokemon go

گفتنی است که هر روز از رویداد Community Day بازی Pokemon Go شامل یک پوکمون ویژه می‌شود که با حرکاتی آشنا است که به‌طور معمول در جریان بازی قابل یادگیری نیست. در حین رویدادی که در ماه ژانویه گذشته برگزار شد، برخی از کاربران توانستند به نوعی پیکاچو دست پیدا کنند که از قابلیت Surf برخوردار بود. در این میان، پوکمون Dratini در رویداد ماه آینده حضور خواهد داشت، اما استودیو نیاتیک لبز از قابلیت‌های آن رونمایی نکرده‌ است. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی Pokemon Go اطلاعات بیشتری از این رویداد کسب کنند.

با اینکه اولین رویداد Community Day بازی Pokemon Go به اتمام رسیده است، اما کاربران هنوز این شانس را دارند که به پوکمون افسانه‌ای Kyogre که هنوز در بازی حضور دارد، دست پیدا کنند و آن را شکار کنند. در آن سو پوکمون آبی و قدرتمندی نیز تا تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن‌ماه) در بخش Raid Battles در برخی از Gymها دیده می‌شود. این دومین پوکمون افسانه‌ای Gen 3 است که پس از Groudon به این بازی اضافه می‌شود که تا چندی پیش نیز در بازی در دسترس بود.

در خبر‌های دیگر، استودیو نیانتیک لبز چندی پیش یک آپدیت برای بازی Pokemon Go منتشر کرد که تغییرات کوچکی در بازی اعمال کرد که در کنار برخی بهبود‌ها به چشم می‌خورد. گویا این آپدیت یکی از آخرین محتویاتی است که برخی از کاربران آیفون به آن دسترسی پیدا می‌کنند؛ چرا که چندی پیش سازندگان اعلام کردند که به‌زودی پشتیبانی از دستگاه‌های آیفون قدیمی را متوقف خواهند کرد. پس از آپدیت ۲۸ فوریه (۹ اسفند) بازی مذکور روی دستگاه‌های iPhone 5 و iPhone 5c که دیگر قادر به آپدیت به نسخه iOS 11 نخواهند بود، قابل اجرا نخواهد بود.

بازی Pokomon Go در تاریخ ۱۶ تیرماه ۹۵ (۶ جولای ۲۰۱۶) برای آیفون و اندروید منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید از لینک‌های زیر به فروشگاه پلتفرم خود مراجعه کنید و بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی Pokomon Go


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده