پیتر مولینیو از ایده های خود برای Fable 4 سخن میگوید
هفته پیش بود که خبری در مورد نسخه جدیدی از مجموعه Fable که کمپانی مایکروسافت در حال کار روی آن است منتشر شد. با اینکه هنوز موردی تایید نشده است اما هواداران این مجموعه دوست دارند بدانند فضای بازی و گیمپلی و داستان آن به چه شکلی روایت میشود. حال با توجه به اخبار بازی، پیتر مولینیو، خالق سری Fable، در جدیدترین گفت و گوی خود، از ایدههایش برای بازی Fable 4 سخن گفته است.
پیتر مولینیو در جریان مصاحبهاش با سایت IGN، اعلام کرده که اگر داستان بازی Fable 4، پیش درآمدی برای اولین Fable میبود، میتوانست دنیای زیبا و عمیقی را روایت کند.
این میتواند ایده خوبی برای Fable 4 باشد. سرزمین آلبیون میتواند بیش از پیش خود را نشان دهد و جادوهای بازی بیش از پیش با طبیعت محیط همخوانی داشته باشد و در کنار این دو مورد، سیستم مبارازت بازی میتواند خشونت بیشتری داشته باشد. داستان بازی میتواند در مورد قهرمانان گروه باشد که چگونه و به چه دلیل در کنار یکدیگر جمع شدهاند.
مولینیو در مورد گیمپلی نیز گفته که دوست دارد بازی Fable 4 خشنتر و روانتر از گذشته باشد و در طول مبارزات، اگر شخصیت بازی ضربه خورد، جای زخمها روی صورت وی به صورت دائمی مشاهده شود.
وجود اسلحههایی همچون شمشیرهای کوتاه، شمشیرهای بلند، خنجرها، تیر و کمان و Crossbow میتواند حس و حال متفاوتی را به سیستم گیمپلی بازی بدهد. جادوهای بازی نیز میتوانند دارای سیستم ساخت و ساز باشند تا بازیکن بتواند جادوهای مورد علاقهاش را خودش بسازد.
از نظر موجودات داخل بازی نیز پیتر مولینیو اعلام کرده که دوست دارد موجودات بیشتری نظیر غولهای کوچک و بزرگ و اژدها را در بازی Fable 4 مشاهده کند و سیستم مشارکتی و حالت اول شخص را برای بازی مشاهده کنیم.
در سال گذشته بود که پیتر مولینیو اعلام کرد که ساخته نشدن بازی Fable 4، دیوانگی است و مدتی بعد، استودیو Lionhead تعطیل شد. تمامی این اخبار در حالی است که چندی پیش خبری منتشر شد حول اینکه استودیو پلیگراند در حال کار روی نسخهای از سری Fable است.