// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

پشتیبانی از Crossplay Party در سال 2018 به بازی Rocket League اضافه خواهد شد

با پشتیبانی از ایجاد پارتی به صورت کراس‌پلی، بازیکنان تمامی پلتفرم‌های Rocket League، می‌توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و بازی کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی Rocket League، در جریان یک توییت اعلام کرده که در سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از ایجاد پارتی به صورت کراس‌پلی به Rocket League اضافه خواهد شد. این گفته بدین معنا است که بازیکنان بازی Rocket League روی پلتفرم‌های متفاوت قادر به ایجاد پارتی‌ای هستند که بتوانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و بازی کنند.

از این‌رو با توجه به پلتفرمی که دارید، می‌توانید با سایر بازیکنان پلتفرم‌های مختلف بازی Rocket League در میدان مسابقه بازی، رقابت کرده و قدرت خود در دریبل کردن و انجام حرکات نمایشی مختلف را به رخ بکشید. در این میان هیچ تضمینی وجود ندارد که با دوست خود روی یک پلتفرم دیگر در تیم یکسانی قرار بگیرید.

دلیل توییتر حساب کاربری بازی Rocket League نیز این بود که شخصی پرسیده بود چه زمانی می‌تواند با بازیکنان پلی استیشن 4 مسابقات Ranked را انجام دهد که در جواب حساب کاربری Rocket League نوشت:

ما به صورت مستمر روی پشتیبانی از کراس‌پلی پارتی کار می‌کنیم تا در سال جاری میلادی آن را در دسترس قرار بدهیم.

درگذشته نیز اخباری حول این موضوع و قابلیت کراس‌پلی بازی Rocket League منتشر شده بود اما برای اولین بار است که یک تاریخ عرضه برای این ویژگی ذکر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده