// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

تمرکز اپیک گیمز روی بازی Fortnite باعث وقفه در ساخت بازی Paragon شده است

به نظر می‌رسد که محبوبیت روز افزون بازی Fortnite باعث شده که استودیو اپیک گیمز بیشتر منابع خود را صرف این بازی کند.

این روزها فضای زیادی برای بازی‌های Free to Play در بازار وجود ندارد و اگر چند عدد از این بازی‌ها زیر سقف یک استودیو باشند، اوضاع پیچیده‌تر نیز می‌شود. نسخه‌ی Early Access بازی Paragon طی سال ۲۰۱۶ توسط استودیو اپیک گیمز منتشر شد. فاز بتای این بازی F2P در سبک MOBA نیز در اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شد و استقبال زیادی از آن نشد. با این حال بازی‌های دیگر اپیک گیمز وضعیت بسیار بهتری دارد و بسیاری از بازیکنان جذب بازی Fortnite و مود Battle Royale آن شده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سازنده‌ی بازی Paragon، یعنی اپیک گیمز، با انتشار پستی غیر‌منتظره تایید کرد که روند ساخت این بازی به علت تمرکز بیشتر اعضای‌ استودیو روی بازی Fortnite کند شده است. صحبت‌های اپیک گیمز را در زیر مشاهد‌ه می‌کنید:

در هر صورت، برنامه‌ی ساخت Paragon به دو علت کند شده است: اولین دلیل،‌ تقسیم زمان تیم‌ سازنده‌ به دو قسمت اهداف فوری و بلندمدت است؛‌ پس روند کار را شما کمتر مشاهده می‌کنید. دومین دلیل نیز، پیوستن اعضا به تیم‌ سازنده‌ی Fortnite است تا بتوانند بزرگ‌ترین بازی در تاریخ استودیو Epic را خلق کنند.

اینجا در اپیک، ما نیز دقیقا مثل شما درباره‌ی آینده‌ی بازی Paragon صحبت می‌کنیم. چالش اصلی برای ما،‌ بازیکن‌های جدید هستند؛ چرا که فقط تعداد کمی از آن‌ها پس از امتحان کردن بازی Paragon به تجربه‌ی آن پس از یک ماه ادامه می‌دهند. با این که Paragon طی این مدت رشد کرده، ولی هنوز تبدیل به بازی پایداری نشده است. (مشکل ما بازاریابی و سود حاصل از بازی Paragon نیست. ما برای این مشکلات راه‌حل‌های خوبی داریم، ولی ابتدا باید راهی برای افزایش تعداد بازیکنان Paragon پیدا کنیم)

به نظر می‌رسد که اپیک واقعا در پی کامل کردن پروژه‌ی بازی Paragon است، ولی تعداد کم بازیکنان این راه را بسته است. با تعداد ۴۰ میلیونی بازیکنان Fortnite، توجه اپیک بیشتر به عملکرد ضعیف Paragon جلب شده است. با اینکه هنوز چیزی قطعی نشده است، ولی احتمال دارد که در صورت عدم پیشرفت بازی Paragon، استودیو اپیک‌ گیمز ساخت این بازی را متوقف کند.

بازی Paragon هم‌اکنون به‌صورت Free to Play برای پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. همچنین اخیرا آپدیتی برای این بازی منتشر شده که تغییرات قابل‌ توجهی در نقشه‌ی بازی می‌دهد.


منبع Game informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده