// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

سونی باندل Valkyria Chronicles 4 پلی استیشن 4 اسلیم را معرفی کرد

شعبه ژاپن و آسیای کمپانی سونی از نسخه محدود باندل Valkyria Chronicles 4 کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم رونمایی و قیمت آن را اعلام کرد.

امروز شعبه ژاپن و آسیای بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی از باندل بازی Valkyria Chronicles 4 کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم رونمایی کرد که در تعداد محدود و برای بازار کشور ژاپن عرضه خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به جزییات و قیمت باندل این بازی بیندازیم.

باندل Valkyria Chronicles 4 پلی استیشن 4 اسلیم دارای شماره مدل CUH-2000 و همانند نسخه استاندارد این کنسول دارای رنگ مشکی است که با استفاده از لیزر، روی بدنه دستگاه، تصویر تانک شاخص این بازی با نام The Hafen حک شده است. این باندل با دو ظرفیت ۵۰۰ گیگابایتی با قیمت ۳۳ هزار ین ژاپن (۳۰۰ دلار) و ۱ ترابایتی با قیمت ۳۸ هزار ین ژاپن (۳۵۰ دلار) به بازار عرضه خواهد شد. طبق اعلام سونی، تاریخ عرضه این باندل همزمان با تاریخ انتشار بازی Valkyria Chronicles 4 در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن 4 در روز ۲۱ مارس ۲۰۱۸ (یکم فروردین ۹۷)، اعلام شده است. 

اما برخلاف بعضی نسخه‌های محدود کنسول‌های مختلف، خبری از نسخه فیزیکی یا کد دانلود دیجیتالی همراه با باندل Valkyria Chronicles 4 کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم نخواهد بود و در صورت خرید این کنسول، کاربران مجبور به خرید بازی به صورت جداگانه خواهند بود. البته طبق تصاویر منتشر شده به خریداران این باندل یک تم رایگان از بازی Valkyria Chronicles 4 برای کنسول پلی‌استیشن 4 هدیه داده می‌شود!

بازی Valkyria Chronicles 4 در سبک استراتژی و نقش‌آفرینی ژاپنی است و توسط کمپانی سگا در مراحل پایانی ساخت خود به سر می‌برد. اگر با حال و هوای آن آشنایی ندارید، بد نیست نگاهی به اطلاعات و جزییات منتشر شده از این بازی بیندازید.

طبق اعلام سگا، بازی Valkyria Chronicles 4 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به صورت جهانی منتشر می‌شود. همچنین تاریخ انتشار این بازی در کشور ژاپن، یکم فروردین ۹۷ برای کنسول پلی‌استیشن 4 و تابستان آینده برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده