// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

شخصیت Jigsaw به بازی Dead by Daylight اضافه می‌شود

استودیو Behaviour Interactive با انتشار تیزری شخصیت جیگساو را به‌عنوان قاتل جدید بازی Dead by Daylight معرفی کرد.

فیلم Jigsaw که حدود سه ماه پیش اکران خود را در سینماها آغاز کرد، اگرچه چندان باب میل منتقدان نبود، اما به هر حال هرچه که باشد، نسخه‌ای از سری محبوب اره به شمار می‌رود و شخصیت اصلی آن، جیگساو نیز طرفداران کمی ندارد و بر همین مبنا، سازندگان بازی Dead by Daylight تصمیم گرفته‌اند تا این شخصیت را هم به جمع قاتل‌های بازی خود اضافه کنند.

بازی Dead By Daylight اثری آنلاین و ترسناک با یک گیم‌پلی جدید و جالب است که در آن یک بازیکن در نقش قاتل قرار می‌گیرد و وظیفه دارد تا چهار بازیکن مقابل را که قربانی‌های او هستند، پیدا کند و به قتل برساند. این بازی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، خلاقیت‌های جالبی در گیم‌پلی خود به خرج داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ترکیب دید‌های اول شخص و سوم شخص در بازی اشاره کرد. در واقع وقتی که شما در این بازی در نقش قربانی باشید، از دید سوم شخص بهره می‌برید که اجازه می‌دهد تسلط خوبی به محیط اطراف داشته باشید و در طرف مقابل، بازیکنی که در نقش قاتل است، از دید اول شخص استفاده می‌کند.

پیش از این نیز شخصیت‌های معروف دیگری از فیلم‌های ترسناک مثل فردی کروگر از فیلم A Nightmare on Elm Street هم به بازی اضافه شده بودند. نکته جالب در مورد جیگساو این است که باید منتظر باشیم و ببینیم که تله‌های او در بازی به چه شکلی طراحی خواهد شد و آیا می‌تواند تنوع خوبی به گیم‌پلی بازی بدهد یا نه.

بازی Dead by Daylight هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. در پایان می‌توانید تیزر ۲۰ ثانیه‌ای معرفی شخصیت Jigsaw را نیز مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده