// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

باندل بازی Monster Hunter: World پلی استیشن 4 پرو برای غرب معرفی شد

باندل ویژه بازی Monster Hunter: World و پلی استیشن 4 پرو برای کاربران آمریکا، کانادا و اروپا معرفی شد.

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی Monster Hunter: World هستید و هنوز نتوانسته‌اید کنسول پلی استیشن 4 پرو را خریداری کنید، حال بهترین زمان برای انجام این کار است. طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی به‌تازگی باندل PS4 Pro بازی Monster: Hunter World برای کاربران غرب معرفی شده است. به عبارتی کاربران آمریکا، کانادا و اروپا قادر به خرید باندل ویژه بازی Monster Hunter: World خواهند بود.

از نظر ظاهری در باندل پلی‌استیشن 4 پرو که Rathalos نام‌‌گذاری شده است، شاهد تصویر Rathalos در بالای کنسول و با پس‌زمینه‌ای خاکستری هستیم و لوگوی بازی نیز به صورت طلایی رنگ درج شده است. از دیگر محتویات این باندل زیبا می‌توان به کنترلر قرمز رنگ، یک نسخه از بازی Monster Hunter: World و محتویات داخل بازی نظیر پوسته پویا و ست لباس Origin و آیتم Fair Wind اشاره کرد.

جدای از باندل Rathalos، کاربران می‌توانند باندل معمولی و سفید رنگ بازی را نیز خریداری کنند که همانند Rathalos برای کاربران آمریکا تنها از طریق فروشگاه گیم‌استاپ قابل خرید خواهد بود و ۴۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

باندل PS4 Pro بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه) عرضه خواهد شد و ۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را تماشا کنید.

باندل پلی استیشن 4 پرو Monster Hunter: World


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده