نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

سازندگان بازی Driveclub استودیو جدیدی تاسیس کردند

سازندگان بازی‌های Driveclub و Motorstorm استودیو جدیدی تاسیس کرده و در حال کار روی یک بازی علمی تخیلی هستند.

فروردین ماه سال ۹۵ بود که کمپانی سونی، استودیو سازنده بازی Driveclub یعنی اوولوشن را تعطیل کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، برخی از اعضای سابق این استودیو، استودیو جدیدی را در شهر لیورپول انگلیس تاسیس کرده‌اند و روی یک بازی با حال و هوای علمی تخیلی هم کار می‌کنند.

استودیو جدید که Wushu Studios نام دارد، به رهبری آلن مک‌درموت تاسیس شده و نایجل کرشو به عنوان طراح و استوارت ترور به عنوان طراح هنری در آن فعالیت خواهند کرد. این سه پیش از این روی بازی‌هایی چون Driveclub و Motorstorm کار کرده‌اند و همچنین در پروژه‌های دیگری با شرکت‌هایی چون دیپ سیلور یا روولوشن سافت‌ور همکاری داشته‌اند.

از دیگر اعضای این استودیو می‌توان به الکس فیگینی اشاره کرد که از جمله عوامل سازنده بازی Mass Effect 3 بود. در مجموع استودیو فعلا ۱۱ نفر عضو دارد و این تعداد به مرور بیش‌تر هم خواهد شد. هدف اعضای استودیو هم ساخت بازی‌هایی با مکانیسم‌های خلاقانه و ایده‌های نو است. با اینکه این استودیو هنوز از اسم بازی جدیدش رونمایی نکرده، اما گفته که از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ با استفاده از موتور آنریل ۴ روی نسخه اولیه آن کار کرده است. این بازی جدید قرار است تجربه‌ای جدید از آثار علمی/تخیلی ارائه دهد.

مک‌درموت در مورد روند کلی فعالیت‌های استودیو گفت:

اعضای ما در استودیو Wushu چندین سال در کنار هم روی پروژه‌های مختلف کار کرده‌اند و برای همین هم زمان زیادی را صرف تعیین سمت افراد در استودیو و برنامه‌ریزی‌های اینچنینی نکردیم. در عوض یک راست سراغ ایده‌پردازی برای بازی جدیدمان رفتیم. اعتقاد تیم این بود که باید هرچه زودتر این ایده را به تجربه‌ای قابل بازی تبدیل کنیم و به همین دلیل هم سراغ موتور آنریل ۴ رفتیم و با استفاده از امکانات عالی آن، نسخه اولیه بازی خودمان را خلق کردیم. در مجموع می‌توان گفت که بازی جدید ما، تجربه‌ای کاملا متفاوت از ساخته‌های پیشین است و اینکه قطعا دیگر با یک بازی ماشین سواری طرف نخواهید بود!

نظر شما در مورد استودیو جدید سازنده Driveclub چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده