نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

بازی The Snack World: TreJarers به نینتندو سوییچ راه می‌یابد

استودیو لول-فایو از انتشار بازی The Snack World: TreJarers برای نینتندو سوییچ خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی استودیو لول-فایو اعلام کرد که بازی The Snack World: TreJarers که پیش از این برای نینتندو 3DS منتشر شده بود، برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

بازی The Snack World: TreJarers در تابستان سال گذشته در کشور ژاپن در دسترس کاربران نینتندو 3DS قرار گرفت و در ادامه برای گوشی‌ های موبایل تایید شد. این بازی اولین بازی از مجموعه Snack World است که استودیو لول-فایو پیش از این در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی کرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعات و جزئیاتی نظیر تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی در دست نیست و نمی‌دانیم که آیا این نسخه یک پورت معمولی از نسخه اصلی است یا شاهد ویژگی‌های اضافی و گرافیک بهبود‌یافته خواهیم بود. استودیو لول-فایو تنها اعلام کرده است که جزئیات بیشتری از این نسخه را به زودی به اشتراک می‌گذارد.

این بازی در تاریخ یکم بهمن‌ماه (۲۱ ژانویه) و در غرفه استودیو لول-فایو در نمایشگاه Next Generation World Hobby Fair واقع در کشور ژاپن به نمایش در می‌آید. همچنین در این نمایشگاه شاهد نمایشی از بازی Yo-Kai Watch Busters 2 نیز خواهیم بود. به نظر می‌رسد که در این تاریخ شاهد یک تریلر از نسخه نینتندو سوییچ بازی خواهیم بود که تفاوت‌های آن با نسخه اصلی را نمایش می‌دهد. متاسفانه در حال حاضر هیچ ویدیو و تصویری از این نسخه منتشر نشده است و باید تا شروع این نمایشگاه منتظر بمانیم.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده