// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ از مشکلات شبکه رنج می برد

کمپانی باندای نامکو با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که به دلیل مشکلات شبکه، تجربه بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ با مشکل همراه است.

مدتی پیش اعلام شد که کمپانی Bandai Namco قصد ارائه بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ، یکی از جدید‌ترین بازی‌های استودیو Arc System Works (ارک سیستم ورکس) را دارد. روز شنبه هفته جاری پری لود این نسخه آغاز و از ساعت ۱۱:۳۰ روز گذشته علاقه‌مندان به این بازی قادر به تجربه نسخه بتای آن هستند. اما بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ چندان بدون عیب و ایراد نیست، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو اعلام کرده است که این نسخه از مشکلات شبکه رنج می‌برد.

کمپانی باندای نامکو که این خبر را در قالب یک توییت منتشر کرده، اعلام کرده است که بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ آن‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، بدون اشکال پیش نرفته و به‌واسطه مشکلات شبکه که «به سرعت قابل حل نیستند» ممکن است مدت بتا افزایش یابد. متن توییت کمپانی باندای نامکو به شرح زیر است:

بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ از مشکلات شبکه رنج می‌برد که قادر به حل سریع آن‌ها نیستیم. بتای عمومی این بازی همچنان در دسترس خواهد بود، اما ممکن است در حین تجربه بازی با مشکل رو‌به‌رو شوید. همچنین این احتمال وجود دارد که مدت بتا را افزایش دهیم.

علاوه بر این کمپانی باندای نامکو بیانیه رسمی خود در رابطه با مشکلات بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ را در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده است:

تیم ما تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتای عمومی را بهینه‌سازی کنیم، اما با مشکلاتی رو‌به‌رو شده‌ایم که در مدت زمان کوتاه امکان حل آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل تقاضا می‌کنیم که تا بروزرسانی بعدی سرور صبر و شکیبایی داشته باشید. بتای عمومی فعلی قابل تجربه خواهد بود و بازیکنان می‌توانند به تجربه بازی بپردازند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اگر قادر به حل مشکلات در مدت زمان معقولانه نباشیم، مدت بتا افزایش خواهد یافت.

بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ هم‌اکنون با حجم ۲.۴ گیگابایت روی کنسول PS4 و با حجم ۳.۱۴ گیگابایت روی کنسول Xbox One در دسترس بوده و تا فردا ساعت ۱۱:۳۰ قابل تجربه است. این نسخه دارای ۱۱ شخصیت، هفت زمین مبارزه و دو Dramatic Scene است. نسخه کامل بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده