// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

عدم عرضه یک بازی جدید به مدت ۶ سال، بلای جان کارگردان Uncharted

امی هنیگ در جدیدترین مصاحبه‌اش در مورد حرفه خود و سختی‌های این راه سخن گفته است؛ عرضه نکردن یک بازی جدید از سال ۲۰۱۱ تا به حال، او را آزار می‌دهد.

با توجه به اخبار بازی، امی هنیگ، کارگردان سابق مجموعه Uncharted، در جریان مصاحبه اخیر خود، صحبت‌هایی در مورد مشکلات یک کارگردان زن ۵۳ ساله و سختی‌های این راه داشته است:

من در طول ۲۸ سال روی ۱۵ بازی مختلف کار کرده‌ام که در این میان تنها بعضی از آن‌ها عرضه شده است. حال که به این موضوع نگاه می‌کنم، با خود می‌گویم که ساخت هر بازی اگر سه الی چهار سال طول بکشد و با توجه به این که ۵۳ سال سن دارم، چند سال دیگر برای من زمان باقی‌مانده است؟ و اینکه دوست ندارید این مدت زمان را هدر بدهید.

همچنین وی صحبت‌هایی در مورد عرضه نکردن بازی از سال ۲۰۱۱ تا به امروز انجام داده که نشان از ناراحتی امی هنیگ است.

از سال ۲۰۱۱ تا به امروز بازی‌ای را عرضه نکرده‌ام و این مورد برای من کشنده است. من برای دو سال و نیم روی بازی Uncharted 4 کار کردم و پس از آن برای سه سال و نیم مشغول کار روی بازی جدید Star Wars شدم. زمانی که Ucharted 4 عرضه شد نتیجه کارهایم را دیدم ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم چه بر سر بازی Star Wars خواهد آمد.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

در این میان با خود فکر می‌کنید که یک لحظه صبر کن. این خیلی آسان بود که ۶ سال از عمر خود را بسوزانی و چیزی عرضه نکنی؛ پس من به این موضوع فکر می‌کنم و رد می‌شوم. چند شانس دیگر برای من باقی‌مانده است؟ باید مطمئن شوم که از آن‌ها استفاده درستی خواهم کرد.


منبع Onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده