نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

احتمال عرضه بسته الحاقی جدید برای بازی The Binding of Isaac

ادموند مک‌میلن، سازنده بازی The Binding of Isaac، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال انتشار یک DLC جدید برای این بازی وجود دارد.

در جلسه پرسش و پاسخی که چندی پیش برگزار شد، سازنده بازی The Binding of Isaac یعنی ادموند مک میلن، اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد، در آینده‌ای نزدیک، برای این بازی یک بسته الحاقی جدید عرضه خواهد شد. در انتهای این جلسه پرسش و پاسخ که مک‌میلن سوالات زیادی را در رابطه با موارد مختلف از جمله بازی جدیدش با نام The End is Nigh پاسخ داد، از او در رابطه با آینده بازی The Binding of Isaac سوال شد که پاسخ او باعث شد بسیاری از افراد حدس بزنند قرار است به‌زودی یک DLC منتشر شود.

مک‌میلن در پاسخ به این سوال که آیا بازی The Binding of Isaac یک بسته الحاقی دیگر دریافت خواهد کرد،‌ گفت:

من بارها گفته‌ام که این بسته الحاقی،‌ آخرین DLC بازی خواهد بود و در زمانی که این حرف را زدم، به‌شدت به آن اعتقاد داشتم. اما ممکن است یک بسته باحال دیگر در راه باشد. این مورد جدید، با اینکه برای طرفداران خیلی آشنا است، در عین حال تفاوت‌های زیادی نیز دارد و گروهی از افراد در حال کار روی آن هستند.

هرچه که باشد، این DLC باید یک بسته الحاقی جذاب باشد که مک‌میلن را مجاب کرده که دوباره کار روی این بازی را آغاز کند. بازی The Binding of Isaac داستان Isaac را روایت می‌کند که مادرش او را در اتاقی زندانی کرده است. Isaac با رفتن به زیرزمین اتاقش، وارد دنیای جدیدی می‌شود که در آن دنیا باید به ماجراجویی بپردازد و آیتم‌های مختلفی را جمع کند و در عین حال با دشمنان عجیبی مبارزه کند.


منبع Twin Finite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده