// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Tales from the Borderlands برای کاربران پرایم آمازون و توییچ روی کامپیوتر رایگان شد

از تاریخ ۲۸ دی ماه کاربران پرایم آمازون و توییچ می‌توانند بازی Tales from the Borderlands را رایگان تجربه کنند.

اخیرا کاربران پرایم توییچ بازی‌های رایگان خوبی روی کامپیوتر دریافت کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Steam World Heist و بازی Superhot اشاره کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران این سرویس می‌توانند منتظر رایگان شدن بازی Tales from the Borderlands به عنوان بازی رایگان بعدی خود باشند.

زمانی که استودیو تل‌تیل گیمز (Telltales Games، سازنده و ناشر بازی Tales from the Borderlands) اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی اپیزودیک از دنیای Borderlands است، عده‌ای به این فکر فرو رفتند که تیم سازنده نمی‌تواند دنیای هیجان‌انگیز بوردرلندز را در قالب پنج اپیزود داستانی به تصویر بکشد. در حالی که پس از عرضه شدن بازی، شاهد بودیم که بازی Tales from the Borderlands اثری بود که تمامی هواداران این مجموعه را جذب خود کرد.

آن دسته از مخاطبانی که هنوز این بازی را تجربه نکرده و به‌دنبال اشتراک پرایم توییچ هستند، می‌توانند با خرید اشتراک پرایم، بازی مورد علاقه خود را رایگان تجربه کنند. بازی Tales from the Borderlands از تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه) رایگان خواهد شد و تا پایان چهار بهمن ماه (۲۴ ژانویه) رایگان خواهد بود. همچنین بازی Tales from the Borderlands هم‌اکنون با قیمت ۷ دلار روی GOG به‌فروش می‌رسد.

آن دسته از کاربران پلی استیشن 4 که دارای حساب پرایم آمازون هستند، می‌توانند با اشتراک گذاشتن اکانت آمازون و توییچ خود به یکدیگر، بازی‌های رایگان کاربران پرایم توییچ را دریافت کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده