// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ عرضه بازی Detective Pikachu در غرب مشخص شد

پوکمون کمپانی با انتشار یک خبر، تاریخ عرضه بازی Detective Pikachu در غرب را اعلام کرد.

در زمستان ۲۰۱۶ بازی Detective Pikachu به صورت انحصاری برای کاربران ژاپن نینتندو 3DS عرضه شد و حال، با گذشت دو سال شاهد اعلام تاریخ انتشار این بازی در غرب نیز هستیم. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی پوکمون (The Pokemon Company، ناشر بازی Detective Pikachu) اعلام کرده است که این بازی در تاریخ سه فروردین ۹۷ (۲۳ مارس) در غرب منتشر می‌شود.

با توجه به محبوبیت پیکاچو و از طرفی در دست ساخت بودن فیلم لایو اکشن بازی Detective Pikachu که رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو ایفای نقش خواهد کرد، انتشار این بازی برای کشورهای غربی منطقی به نظر می‌رسد؛ البته در بازی، رایان رینولدز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده ندارد. در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی برای غرب، دو مجسمه آمیبو نیز برای بازی معرفی شده‌اند که ظاهری جالب و دوست‌داشتنی دارند.

آمیبو Detective Pikachu

در انتها اعلام شده که اگر بازیکن‌ها از آمیبوها در طول بازی استفاده کنند، می‌توانند تمامی Pika Promptهای بازی را چک کنند که این ویژگی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سرنخ‌های موجود در بازی را به‌راحتی پیدا کرده و معماها را حل کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به نسخه انگلیسی بازی Detective Pikachu را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده