نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

آیا بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون قابل بازی است؟

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد بازی Cyberpunk 2077 استودیو سی‌دی پراجکت رد که سازنده بازی The Witcher 3 است، هم‌اکنون قابل بازی است.

روز گذشته بود که حساب رسمی توییتر بازی Cyberpunk 2077 که جدیدترین بازی استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) محسوب می‌شود، پس از سکوتی سه ساله پیامی منتشر کرد. هیچ جزئیات خاصی در مورد بازی منتشر نشد، اما این پیام نشان‌دهنده این بود که استودیو سی‌دی پراجکت به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی را منتشر می‌کند.

در همین شرایط، امروز در جدیدترین اخبار بازی یک سری اطلاعات جدید در مورد وضعیت فعلی بازی Cyberpunk 2077 در فضای مجازی منتشر شده است. طبق اظهارات یوتیوبری به نام LegacyKillaHD، یکی از کارکنان ناشناس کمپانی سونی ادعا کرده که سی‌دی پراجکت یک دموی فنی از بازی را برای سونی ارسال کرده است.

این عضو کمپانی سونی گفته است که در این دموی فنی بخش‌هایی از جهان بازی که ساخت آن‌ها تکمیل شده است به نمایش گذاشته شده، اما از همه مهم‌تر اینکه انجین بازی آماده دریافت محیط، ماموریت‌ها و دیگر منابع بازی است.

شخص مذکور گفته است که بازی هنوز حداقل یک یا دو سال دیگر کار دارد؛ بنابراین به احتمال فراوان امسال هم خبری از عرضه بازی نخواهد بود، اما بدون شک شاهد انتشار اطلاعاتی از این بازی بسیار موردانتظار خواهیم بود.

طبق دیگر شایعات منتشر شده، سی‌دی پراجکت از امسال شروع به آشنایی بازیکنان با محیط و جهان بازی خواهد کرد و احتمالا جدیدترین تیزر یا تریلر این بازی سایبرپانک هم در جریان نمایشگاه E3 2018 به نمایش در خواهد آمد. یکی از اعضای بلندپایه CD Projekt Red هم گفته است که هم‌اکنون برنامه تبلیغات و بازاریابی بازی Cyberpunk 2077 ریخته شده؛ بنابراین استودیو احتمالا از امسال موتور هایپ بازی را روشن خواهد کرد.

بازی Cyberpunk 2077 ابتدا در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد و سپس در سال ۲۰۱۳ شاهد اولین تریلر بازی بودیم. از آن سال تاکنون خبر چندانی در مورد این بازی منتشر نشده، اما با توجه به سابقه درخشان سی‌دی پراجکت به واسطه عرضه سری The Witcher و مخصوصا بازی The Witcher 3، انتظارات از ساخته جدید این استودیوی لهستانی خلاق بسیار فراوان است.


منبع GameZone
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده