// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

لیست نامزد‌های جایزه بهترین نویسندگی بازی های ویدیویی اعلام شد

انجمن نویسندگان آمریکا لیست نامزد‌های جایزه بهترین نویسندگی در حوزه بازی‌های ویدیویی را اعلام کرده که در بین آن‌ها بازی Madden NFL 18 به چشم می‌خورد.

انجمن نویسندگان آمریکا از سال ۱۹۴۹ در قالب جوایز The Writers Guild به معرفی و تقدیر از برترین‌های حوزه سرگرمی اعم از سینما، تلویزیون و رادیو در بخش نویسندگی می‌پردازد. در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار بازی‌های ویدیویی نیز به این مراسم اضافه شد و بازی Star Wars: The Force Unleashed توانست جایزه بهترین نویسندگی را دریافت کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، انجمن نویسندگان آمریکا لیست‌ نامزد‌های جایزه دستاورد برجسته در زمینه نویسندگی بازی‌های ویدیویی را منتشر کرده است که از بین بازی‌های حاضر در آن می‌توان به بازی‌های Madden NFL 18 و Horizon: Zero Dawn اشاره کرد.

بدون شک حضور بازی Madden NFL 18 در بین نامزد‌های بهترین نویسندگی عجیب به نظر می‌رسد، اما این تصمیم انجمن نویسندگان آمریکا از این جهت قابل توجیه بوده که جدید‌ترین بازی سری Madden NFL دارای یک حالت داستانی به نام Longshot، با حضور ماهرشالا علی، برنده جایزه اسکار است. در این حالت با سختی‌ها و دشواری‌های تبدیل شدن به یک بازیکن فوتبال آمریکایی و حضور در لیگ NFL آشنا می‌شوید. لیست‌ کامل نامزد‌های جایزه دستاورد برجسته در زمینه نویسندگی بازی‌های ویدیویی به شرح زیر است:

برای مشاهده لیست نامزد‌های دیگر بخش‌ها می‌توانید به وب‌سایت رسمی جوایز انجمن نویسندگان آمریکا مراجعه کنید. تمامی بازی‌هایی که از تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۶ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۱ آذر ۱۳۹۵ تا ۹ آذر ۱۳۹۶) عرضه شده باشند، صلاحیت حضور در بین نامزد‌های جایزه بهترین نویسندگی را دارند، اما برای تایید شدن از سوی انجمن نویسندگان آمریکا لازم است که نام اعضای تیم نویسندگی در بازی نمایش داده شده و نویسندگان عضو این انجمن باشند.

برندگان مراسم 2018 Writers Guild Awards در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) اعلام خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده