نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

عبور تعداد کاربران PUBG روی ایکس باکس وان از سه میلیون نفر

طبق اعلام PUBG Corp، تعداد کاربران بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی ایکس‌باکس وان از مرز سه میلیون نفر عبور کرده است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds چندی پیش روی ایکس باکس وان هم از طریق قابلیت Game Preview منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، PUBG Corp، توسعه‌دهنده این اثر، اعلام کرده که تعداد کاربران نسخه ایکس‌باکس وان بازی از مرز سه میلیون نفر عبور کرده است. این تعداد کاربر، مخصوصا برای بازی‌ای که فعلا در حالت Game Preview منتشر شده، واقعا عالی است.

بازی PUBG روی Xbox One در عرض ۴۸ ساعت پس از انتشار به یک میلیون کاربر رسید و حال در عرض ۱۹ روز این تعداد به سه میلیون نفر رسیده است. نکته جالب در رابطه با تعداد کاربران بازی، این است که نسخه ایکس باکس وان PUBG فعلا از نظر فنی شرایط خیلی خوبی هم ندارد و از زمان انتشار، از مشکلاتی مثل افت فریم یا انواع باگ‌ها رنج می‌برد ولی با این حال شاهد استقبال خوبی از آن هستیم. البته سازندگان هم پشتیبانی خوبی از بازی داشته‌اند و توانسته‌اند با انتشار آپدیت‌هایی، مشکلات شدید زمان انتشار آن را به حداقل برسانند.

در کل PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود که چه روی کامپیوتر و چه Xbox One عملکرد خیلی خوبی داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده