// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر داستانی Kingdom Come: Deliverance منتشر شد

کمپانی Deep Silver تریلر جدیدی از پروژه نقش‌ آفرینی و قرون وسطایی خود یعنی بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر کردند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) تریلر جدیدی از پروژه استودیو وارهورس (Warhorse) یعنی بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر کرد. بازی مذکور در سبک نقش‌ آفرینی در حال توسعه است و در ماه فوریه منتشر می‌شود.

در تریلر منتشر شده شاهد شخصیت اصلی این بازی یعنی هنری هستیم که صحنه‌هایی از دوران زندگی وی هم در آرامش و هم در جنگ را نشان می‌دهد و کاربران را با داستان آن آشنا می‌کند. گفتنی است که گرافیک این بازی همانند تریلر پیشین زیبا به نظر می‌رسد.

واقایع داستان بازی Kingdom Come: Deliverance در Kingdom of Bohemia اتفاق می‌افتد که حال آن را با جمهوری چک می‌شناسیم. بازی داستان کاراکتر این بازی یعنی هنری را که یکی از اعضای روستا است، روایت می‌کند. او به تازگی با جنگ با کسانی رفته است که خانواده وی را به قتل رسانده‌اند. برخلاف تریلر پیشین، ویدیو جدید، هنری را در بزرگسالی نشان می‌دهد که در حال سخنرانی برای نیرو‌های خود است و از انگیزه‌های جنگ آنها می‌گوید. به نظر می‌رسد که خوشحالی وی تا زمانی که انتقام وی را نگرفته است، در تاریکی غرق شده است.

به نقل از سازندگان، سیستم مبارزات این بازی به طور واقع‌گرایانه طراحی شده است؛ طوری که یک قدم اشتباه به دشمن، این اجازه را می‌دهد که تنها با یک ضربه شما را از پای در بیاورد و در آن سو سازندگان وعده یک داستان غنی را داده‌اند. بازی مذکور با موتور کرای انجین در حال توسعه است و همانطور که در تریلر مشاهده می‌کنید از گرافیک فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

ناشر این بازی که پیش‌تر انتشار بازی‌هایی همچون Dead Island و Saints Row را برعهده گرفته بود، مسئولیت انتشار این پروژه نیز به آنها سپرده شده است.

بازی Kingdom Come: Deliverance در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن ماه) برای  ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و از طریق استیم برای  کامپیوتر منتشر می‌شود و گفتی است که از پلی استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر داستانی جدید این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی قرون‌ وسطایی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده