// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

تاریخ انتشار Crackdown 3 و State of Decay 2 توسط آمازون فاش شد

شعبه اسپانیایی فروشگاه آمازون تاریخ انتشار بازی Crackdown 3 و بازی State of Decay 2 را فاش کرده است.

سال ۲۰۱۷ را می‌توان سال آرامی برای مایکروسافت و ایکس باکس وان از نظر عرضه بازی‌های انحصاری دانست و به همین دلیل طرفداران این شرکت منتظر سال ۲۰۱۸ و بازی‌های بهتر هستند. یکی از مواردی که مخاطبان دوست دارند تکلیفش مشخص شود، تاریخ عرضه بازی Crackdown 3 است. این بازی قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود ولی تاخیر خورد و اعلام شد که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

با این حال تاریخ عرضه دقیقی از این بازی در دسترس نیست و بعضی‌ها بر این عقیده هستند که در نهایت، احتمال لغو شدن بازی Crackdown 3 نیز وجود دارد. این در حالی است که بازی State of Decay 2 نیز یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار کاربران Xbox One است و این بازی نیز در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و از زمان معرفی تا به امروز شاهد عکس‌های هنری این بازی بوده‌ایم و تاریخ عرضه دقیقش مشخص نشده است.

با توجه به اخبار بازی، شعبه اسپانیایی فروشگاه آمازون با قرار دادن بازی Crackdown 3 و بازی State of Decay 2 در لیست فروش خود، تاریخ انتشار این دو بازی را فاش کرده است. البته احتمال اشتباه بودن تاریخ‌های اعلام شده وجود دارد ولی با این حال، بازی Crackdown 3 در تاریخ هشت تیر (۲۹ ژوئن) و بازی State of Decay 2 در تاریخ چهار خرداد ماه (۲۵ می) برای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان روانه بازار خواهند شد.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده